Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احسان سبزه مسئول کمیته آزمون هیئت تکواندو استان سمنان گفت: در آزمون ارتقاء کمربند دان ۳ و ۴ تکواندو بانوان کشور ۴۱۵ ورزشکار خانم از ۱۱ استان کشور به مدت ۱ روز با هم رقابت می‌کنند.

میترا برک پور نماینده فدراسیون تکواندو کشور ضمن ابراز رضایت از میزبانی استان سمنان گفت: این آزمون به روش جدید صورت گرفته و سطح شرکت کنندگان نیز از دوره‌های قبل بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / گ

آزمون ارتقاء کمربند دان ۳ و ۴ تکواندو بانوان کشور در سمنان برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این مرحله از المپیاد‌های علمی کشور از شنبه ۲۵ فروردین در این استان آغاز شده است و تا اول اردیبهشت ادامه خواهد داشت.   سید امیر شوشتری افزود: این آزمون‌ها در رشته‌های فیزیک، علوم و فناوری نانو، کامپیوتر، سواد رسانه ای، جغرافیا، علوم زمین، تفکر و کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، زیست شناسی، نجوم و اخترفیزیک، ریاضی، ادبی، سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی و شیمی برگزار می‌شود.   وی ادامه داد: پذیرفته شدگان در این مرحله، در تابستان برای دریافت مدال‌های رنگی خود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.   شوشتری گفت: این آزمون‌ها در دو نوبت ۸ صبح و ۱۴ ظهر برگزار می‌شود و شرکت کنندگان فقط با دریافت کارت ورود به جلسه می‌توانند در جلسه آزمون حاضر شوند.

دیگر خبرها

  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • مکان یابی ایجاد بازارچه های صنایع دستی بانوان در کشور
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • برگزاری مرحله غیر متمرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور، فردا
  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در ۳۱ فروردین
  • برگزاری آزمون المپیاد‌های علمی کشور در خراسان رضوی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد