Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء،  حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، با «برهم صالح» رئیس جمهوری عراق، در قصر «السلام» واقع در منطقة «الخضراء» بغداد دیدار و گفتگو کرد.

دبیرکل نُجَباء ضمن تبریک انتخاب دکتر صالح به عنوان رئیس جمهوری، اظهار داشت: شما امروز، مسئولیت بزرگ و خطیری در برابر خدا و ملت عراق دارید و مردم باید از مشکلات پیش‌رو خارج شده و اوضاعشان بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ اکرم الکعبی، ریاستِ جمهور را «یک تکلیف و نه برتری» توصیف کرد و افزود: عراق به انسان‌های مومن و مکتبی نیاز دارد که پس از شکست تروریسم در میادین جنگ، با تروریسمِ فکری، فرهنگی و امنیتی مبارزه کند.

وی همچنین بر ضرورت شناخت اولویت‌های دولت جدید و به خدمت گرفتن تمامی امکانات برای ارایه خدمات و تغییر وضع معیشتی مردم تاکید کرد.

در ادامه، رئیس جمهوری عراق، با تصدیق سخنان دبیرکل نُجَباء و خواسته‌های به حق مردم، گفت: پایان بخشیدن به تروریسم در ابعاد مختلف، حرکت سریع به سمت اصلاحات و ارایه خدمات به ملت قطعاً از برنامه‌های دولت جدید خواهد بود.

برهم صالح با تاکید بر روحیه مشارکت و تعاون خاطرنشان ساخت: همه باید به دولت جدید کمک کنند تا وضعیت فعلی کشور بهبود یافته و سامان گیرد.

وی در پایان از نقش مقاومت اسلامی نُجَباء در ایجاد امنیت و ثبات کشور تقدیر کرد و اقدامات جهادی این جنبش را «فداکاری» خواند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی عراق شیخ اکرم الکعبی جنبش نجباء برهم صالح منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • آخرین تحولات و جزئیات مذاکرات قاهره از زبان منبع فلسطینی
  • جنبش دانشجویی جهانی «حمایت از فلسطین» به ونزوئلا رسید
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها