Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی کیان صبح شنبه در هشتمین جلسه ستاد هماهنگی اجرای پروژه های آبخیزداری طی سخنانی اظهار داشت: در سال جاری علاوه بر اقدامات آبخیزداری که در سطح استان در حال اجرا می باشد، حدود ۱۰۵ هزار هکتار طرح کاداستر اراضی ملی و ۴۵۰ هکتار توسعه جنگل کاری و فضای سبز نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیان ضمن تأکید بر مستندسازی و اطلاع رسانی از پروژه های آبخیزداری افزود: برای پیشرفت این پروژه ها لازم است از توان تسهیلگران جهت همراهی و مشارکت مردم استفاده حداکثری شود.

بر اساس این گزارش در این جلسه پیشرفت فیزیکی اقدامات بیولوژیکی و مکانیکی در شهرستان های در حال اجرا به صورت پاور پوینت مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از اعضاء به ارائه گزارش از اقدامات مرتبط پرداختند.

کد خبر 4454032

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل منابع طبیعی استان تهران پروژه آبخیزداری علی کیان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد مرز مهران پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه و با حضور سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در وزارتخانه‌های امورخارجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت صمت گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه، اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی دکتر رئیسی از مسئولین ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه ها را صادر کرد.

دیگر خبرها

  • آبگیری تعداد زیادی از پروژه های اجرا شده آبخیزداری در حوزه های آبخیزدر سطح استان سمنان
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قرارداد‌های بین‌المللی دولت
  • بیش از ۲ میلیون هکتار اراضی زراعی خراسان شمالی سنددار شدند
  • مهارآتش سوزی عرصه های منابع طبیعی در راین کرمان
  • شتاب دراجرای طرح‌های آب و‌خاک آذربایجان غربی با اختصاص اعتبار ویژه
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد