Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@11:55:06 GMT

ساخت مخازن نفتی خلیج فارس در بام ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۰۷۲

ساخت مخازن نفتی خلیج فارس در بام ایران

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: هفت مخزن عظیم میعانات نفتی برای کشور عمان در شهرک صنعتی هفشجان شهرکرد ساخته شد.

محمد کاظم منزوی افزود: با ساخت این تعداد مخازن دست ساز منحصر به فرد که با فن و مهارت نیروهای جوشکار متخصص و بین المللی شهر هفشجان صورت گرفته است، بیش از یکصد هزار دلار ارز عاید کشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابعاد هر یک از مخازن ساخته شده را 11 متر با 3.5 متر قطر اعلام کرد و گفت: هر یک از مخازن گنجایش 120 هزار لیتر میعانات نفتی با فشار و ایمنی استاندارد جهانی را داراست.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به تولید انبوه مخازن عظیم پالایشگاهی در این استان اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده ثبت سفارش ساخت برای دیگر شرکت های نفتی در دستور کار است.

شهر هفشجان با 15 هزار نفر جمعیت بیش از پنج هزار جوشکار ماهر در استان های صنعتی کشور و حوزه خلیج فارس دارد.

هفشجان در فاصله 9 کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: صدا و سیما

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مخازن نفتی خلیج فارس هفشجان صنعتگران جوشکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛ استان‌هایی که امروز بعدازظهر بارانی می‌شوند

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، به‌تدریج در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش آغاز می‌شود.

سه شنبه با توسعه و تقویت سامانه، علاوه بر مناطق ذکر شده در کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارش شدید باران، رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد که در جنوب بوشهر، نیمه جنوبی، فارس، هرمزگان، نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و در جزایر واقع در مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز بارش شدت بیشتری را خواهد داشت.

فعالیت سامانه چهارشنبه (۲۹ فروردین) در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب اصفهان و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود که شدت بارش در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان است.

همچنین برای امروز وزش باد شدید لحظه‌ای با سرعت (۲۴ تا ۲۸ نات) و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رگبار شدید باران در ۱۰ استان کشور و جزایر خلیج فارس
  • هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد/ ایران وزنه ثبات‌بخش در خلیج فارس و شامات است
  • انتقال ۴۰۰ هزار تن انواع مواد معدنی از بندر خمیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛ استان‌هایی که امروز بعدازظهر بارانی می‌شوند
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • افزایش تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • بارش برف و باران و تگرگ از جنوب تا شمال کشور | شدت بارش‌ها در این استان‌هاست
  • مدیر عامل پخش فراورده های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند
  • واکنش پرتغال به توقیف کشتی با پرچم این کشور توسط سپاه