Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- همزمان با آیین پایانی اولین دوره رقابت علمی کنز (بخش ارائه های دانشجویی جایزه مصطفی (ص) 21 آبان جاری در دانشگاه امیرکبیر، مسابقه علمی 30 در 30 برای ارائه ایده های برتر در حل مسائل جامعه برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) در این مسابقه 30 صاحب ایده شامل محققان، پژوهشگران، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانشجویان، هر کدام در 30 دقیقه ایده های علمی خود را با رویکرد حل مسئله مطرح می کنند و طبق رای حاضران به سه ایده برتر، جوایزی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقه مزبور در حاشیه آیین پایانی رقابت علمی کنز عصر دوشنبه پیشرو (21 آبان) در محل تالار مولانا در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود. علاقمندان و صاحب نظران در این حوزه می توانند برای شرکت در این رویداد و مسابقه از طریق لینک زیر به نشانی https://www.eventbox.ir/kans97 در دبیرخانه رقابت علمی کنز ثبت نام کنند و ایده ها و راهکارهای کاربردی و علمی خود را در راستای حل مشکلی از جامعه در آیین پایانی با حاضران و فعالان حوزه های علم و فناوری به اشتراک گذارند تا برترین ایده ها، بر اساس رای حاضران تقدیر شوند.
با توجه به اینکه از اهداف مهم رقابت علمی کنز ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جوامع است رویکرد ارائه ایده برای حل مسئله و مبتنی بر علم در مسابقه 30 در 30 نیز زمینه مشارکت و تاثیرگذاری بیشتر علاقمندان و صاحبان ایده را در زیست بوم علم و فناوری ایجاد کرده است.
جایزه مصطفی (ص) به صورت دوسالانه به دانشمندان و پژوهشگران برتری اعطا می‌شود که اثری نوآورانه در مرزهای دانش تعلق خلق کرده باشند و افرادی شاخص در حوزه‌های علم و فناوری باشند و اثر آنها زمینه‌ساز بهبود زندگی بشریت باشد و رقابت علمی کنز (Kans/ knoweledge application and notion for science) بخشی از این جایزه است که بین دانش‌ پژوهان، دانشجویان و اساتید برگزار می شود و طی آن 15 منتخب داوری نهایی ‌ایده‎‌های خود را در قالب ارائه تصویری حداکثر 5 دقیقه ای مطرح می‌کنند.
این رقابت علمی، فرصتی را برای ارائه طرح های کاربردی دانشجویان، دانش پژوهان و استادان زیر 45 سال در 57 کشور عضو سازمان همکاری اسلامی فراهم کرده و در 5 حوزه سلامت، فناوری ارتباطات و اطلاعات، آب و محیط زیست، انرژی و اقتصاد برگزار می شود که مهمترین معیار داوری آن کاربردی بودن طرح ارائه شده است.
یکی از اصلی ترین اهداف رقابت علمی کنز، یافتن بهترین راهکارهای علمی برای حل مشکلات در حوزه های سلامت، اقتصاد، ‌فناوری ارتباطات و اطلاعات، آب و محیط زیست و انرژی است.
علمی**9157**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي رقابت علمي كنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان

دریافت 101 MB کد خبر 6096097

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • بنیاد دانشگاهی فردوسی؛ حامی دانشجویان صاحب ایده 
  • فیوچرلاینر ؛ سیرک علمی جنرال موتورز (+تصاویر)
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • برگزاری آیین چهارپایه خوانی در روستای ده زیار کرمان
  • حرف آخر استقلال: هفته پایانی باید با تماشاگر باشد
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • ارائه خدمات کارگزاری داده‌ در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان