Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:08:41 GMT

سهم یک درصد فروش معادن هرمزگان مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۳۴۷

سهم یک درصد فروش معادن هرمزگان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پرویز سالاری در نطق پیش از دستور نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان بندرعباس، افزود: دشمنی یک‌صد ساله امریکا آنجا به‌وضوح مشخص است که با کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت قانونی که منتخب مردم بود،دوباره شاه خائن را برگرداند تا کشتار دانشجویان در ۲۶ آذر سال ۳۲ و کشتن دانش آموزان در ۱۳ آبان  ۵۷  را رقم بزند که نقطه شروع آن تبعید امام (ره)و تسخیر لانه جاسوسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهرستان بندرعباس بیان کرد: آمریکا نه‌تنها در ایران بلکه در همه کشورهای جهان دخالت مستقیم داشته و یا مانند افغانستان و عراق به آن کشورها تجاوز کرده است.

سالاری تصریح کرد: ۱۳ آبان دو نشانه روشن دارد،یکی نقش مهم ولایت و رهبری که موجب انسجام امت اسلامی شد و ما توانستیم در مقابل توطئه‌های آمریکا از کودتای نوژه تا کمک صدام در حمله نظامی بایستیم.

وی افزود: نشانه دوم ۱۳ آبان  نقش جوانان و نوجوانان که قوه پرتحرک و پرنشاط  هستند، است که مسئولین امر باید در این موضوع دقت بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی گری،خدمت‌گزاری ،روحیه همدلی و انسجام و اهمیت قائل شدن به قشر جوان و نوجوان بهترین راه برون‌رفت از مسائل فرهنگی و به‌ویژه اقتصادی است.

سالاری عنوان کرد: بزرگ‌ترین مؤلفه‌ای که توانسته تاکنون کشور را سر پا نگه دارد رهبری،گفتمان امام ، نقش بالای مردم‌سالاری و نقش جوانان است.

رئیس شورای شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: شورای شهرستان یک شورای بالادستی  و نقطه اتصال شوراهای شهر ،روستا و بخش با مدیران اجرایی است که متأسفانه در استان هرمزگان  نسبت به سایر استان‌ها تاکنون نتوانسته نقش خود را خوب ایفا کند.

سالاری با بیان اینکه در شرایط کنونی یکی از اولویت‌های اصلی مدیریت بر هزینه‌هاست ادامه داد: یکی از کارهایی که دولت در سال ۹۳ ابلاغ کرده تشکیل شرکت تعاونی  توسعه عمران شهرستان به مدیریت فرماندار و سازمان‌های مرتبط مانند جهاد کشاورزی و شهرداری‌هاست.

وی اظهار کرد: هنوز کار تیمی در جامعه ما نهادینه نشده است و باهم بودن را باور نکرده‌ایم که بر اساس کار گروهی و مشارکت اگر این شرکت تعاونی‌ها ساماندهی شوند علاوه بر کم شدن بسیاری از مشکلات، دست بسیاری از دلال‌ها نیز کوتاه خواهد شد.

وی  در ادامه با تذکر به اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌ها گفت:فصل پاییز و زمستان بهار استان ما است، توقفگاه‌های بین‌راهی و نمازخانه‌های استان، خصوصاً در محور پرتردد بندرعباس_سیرجان وضعیت مناسبی ندارند و از امکانات خوبی برخوردار نیستند.

سالاری همچنین تأکید کرد: طبق ماده ۴۳ قانون برنامه ششم که در برنامه بعدی نیز آمده است یک درصد سهم فروش معادن باید صرف عمران شهرها و روستاها شود،با توجه به اینکه هرمزگان دارای معادن زیادی است که استخراج می‌شود اما سهم یک درصد آن مشخص نیست.

کد خبر 4454059

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر بندرعباس صنعت معدن و تجارت هرمزگان اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد مرز مهران پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است

رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد است، گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست ‌به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان و معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از پیست موقت موتورسواری بندرعباس بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: موتورسواری ناایمن و حادثه‌آفرین در این پیست غیراستاندارد به عنوان یک چالش جدی در شهر بندرعباس مطرح است که نیازمند چاره‌اندیشی فوری است و با توجه به علاقه‌مندی جوانان به ورزش موتورسواری ضرورت دارد مسئولان امر با تأمین امکانات، شرایط را برای انجام ورزش سالم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه باید صف موتور‌سواران ورزشکار از قانون‌شکنان جدا شود، تأکید کرد: ورزش موتورسواری در شرایط ناایمن و خطرناک و حضور چند هزار نفر ورزشکار و تماشاچی در این نقطه از شهر بندرعباس، پدیده‌ای اجتماعی است و بدترین روش رویارویی با پدیده‌های اجتماعی رها کردن آن‌ها به حال خود است. وظیفه دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری بندرعباس این است که زیرساخت‌های لازم را برای ورزش موتور سواری آماده کنند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی استان این موضوع را به صورت جدی از طریق استانداری هرمزگان، شهرداری بندرعباس، اداره کل ورزش و جوانان، اداره راه و شهرسازی و سازمان حمل و نقل پیگیری خواهد کرد تا در صورت امکان در همین پیست موقت و در غیر این صورت در محلی دیگر، مکانی مناسب در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مکان جدید باید یک پیست مناسب، استاندارد و شکیل به همراه زیرساخت‌های رفاهی و بهداشتی لازم و در شأن ورزشکاران و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را داشته باشد.

قهرمانی اظهار کرد: موضوع دیگری که باید پیگیری شود رعایت الزامات قانونی از سوی موتورسواران است و بر این اساس، هیئت موتورسواری و اداره کل ورزش و جوانان باید کارگروهی را تشکیل دهند تا در خصوص چالش‌ها و موانع قانونی از جمله موضوع صدور گواهینامه ورزشکاران و وجود مستندات قانونی برای تردد موتور‌های مورد استفاده این افراد تصمیم گیری شود.

وی افزود: نتیجه این بررسی‌ها باید بعد از تعیین و تکلیف، در شورای تأمین و دادستانی مرکز استان بررسی شود تا ضمن اتخاذ راهکار قانونی، ورزشکاران موتور سوار دغدغه رفت و آمد به پیست و برگزاری تمرین و مسابقات را نداشته باشند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین گفت: موتور‌های موجود باید شناسایی و شناسنامه دار شوند تا بتوانند صرفاً در حوزه ورزش رسمی مربوطه مورد استفاده قرار گیرند و از آن دسته از موتور‌هایی که راکبین آن‌ها در سطح شهر برای امنیت مردم مزاحمت ایجاد می‌کنند متمایز شوند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است