Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@05:14:47 GMT

آونگان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۳۶۸

آونگان واگذار شد

به گزارش برنا از اراک، محمود نعمتی با اشاره به موافقت کارگروه ملی رفع موانع تولید جهت واگذاری شرکت آونگان به خریدار جدید، افزود: آونگان در حال حاضر در اختیار اداره ورشکستگی شهرستان اراک قرار دارد و تاکنون جهت واگذاری آن چندین مرحله مزایده انجام شده است.

وی افزود: هر چند مزایده‌ها جهت پیدا کردن مشتری و فروش کارخانه انجام گرفت، اما متاسفانه متقاضی و خریداری اعلام آمادگی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی ادامه داد: اخیرا یک متقاضی برای خرید شرکت اعلام آمادگی کرده است که با واگذاری شرکت به خریدار جدید موافقت شد.

وی تصریح کرد: این واگذاری مشروط بر پرداخت بدهی حدود 6 میلیارد تومانی کارگران به صورت نقد و احیای کارخانه انجام خواهد گرفت و باید منتظر بود و دید که اداره ورشکستی شهرستان اراک این مصوبه کارگروه را چگونه اجرایی خواهد کرد.

مدیرکل دفتر اقتصادی با اشاره به اینکه خریدار بومی استان مرکزی است، گفت: رقم واگذاری شرکت طبق قانون مشخص خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی قانون مزایده برنا آونگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رسول جلیلیان عنوان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتای البرز مبنی بر اینکه تعدادی سکه خود را از طریق سایت دیوار به فروش گذاشته و پس از ۲۴ ساعت حساب بانکی وی بسته شده است، بررسی پرونده در دستور کار مأموران پلیس فتای استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان با استفاده از اقدامات پلیسی، متهم را در یکی از مناطق کرج شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند. متهم با استفاده از سایت و برنامه دیوار فروشندگان سکه و طلا را در مناطق مختلف شهر شناسایی و با فریب آنان مبالغی را از افراد دریافت می کرده است.

جلیلیان گفت: فرد دستگیر شده پس از انتقال به پلیس فتا در بازجویی تخصصی ابتدا منکر هرگونه کلاهبرداری در سایت مذکور شد اما پس از مواجهه با مستندات پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد. تاکنون ۱۵ نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند و احتمال می‌رود ۱۰۰ مالباخته دیگر از سراسر کشور به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته باشند.

رئیس پلیس فتای استان البرز در پایان در خصوص آگهی‌های درج شده در سایت‌های آگهی مانند دیوار و شیپور متذکر شد: کاربران باید مراقب باشند تا در دام کلاهبرداران در فضای سایبری گرفتار نشوند و قبل از واریز هرگونه وجه از صحت و سلامت معامله مطمئن شوند.

کد خبر 6063732

دیگر خبرها

  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان در زهک اجرا می‌شود
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد
  • خریدار سکه سارق از آب درآمد/ متهم دستگیر شد
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس برای واگذاری اعلام شد
  • سهام پایه سرخابی ها برای واگذاری اعلام شد
  • آیا قولنامه با مبایعه نامه تفاوت دارد؟