Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات داوران نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه کیش را «محمود رضا رحیمی» ، « شهره سلطانی» و « بهناز جعفری » تشکیل می دهند . ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، با حکم «عباس نجاری» دبیر نخستین  جشنواره سراسری تئاتر کوتاه کیش «شهره سلطان» (بازیگرتئاتر ، سینما و تلویزیون )، «محمود رضا رحیمی » (نویسنده وکارگردان تئاتر) و« بهناز جعفری» (بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون) آثار دو بخش کافه و ساحل جشنواره را داوری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه (کافه/ساحل) کیش به دبیری عباس نجاری و با حمایت مستقیم سازمان منطقه آزاد کیش از تاریخ 20 تا 22 آبان97 در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1369/P1439/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر منطقه آزاد کیش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر منطقه آزاد کیش تئاتر منطقه آزاد کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران در نخسین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای ساری، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد. آقای یونس نوری سپس با خانواده شهیدان سروی دیدار کرد.

استاندار مازندران در حاشیه این دیدار با اشاره به ظرفیت های ویژه مازندران در حوزه کشاورزی، گردشگری و دریایی در خصوص اجرای برنامه های کوتاه مدت گفت: مدیریت پسماند، افزایش صادرات محصولات کشاورزی و توجه بیشتر به اقتصاد دریاپایه از مهمترین برنامه های کوتاه مدت در استان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • همه چیز درباره بخش نوعی نگاه، فیلم کوتاه و سینه فونداسیون کن ۲۰۲۴
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین روز کاری استاندار جدید مازندران
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید