Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@16:42:53 GMT

حوادث رانندگی در زنجان 3 نفر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۶۸۹

حوادث رانندگی در زنجان 3 نفر را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به حوادث تلخ رانندگی در چند روز گذشته در استان زنجان گفت: در چند روز گذشته 3 نفر به دلیل بی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در چند روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان 2 فقره تصادف فوتی به وقوع پیوست که در این حوادث 3 تن از هموطنان کشته و 4 نفر نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علت اصلی وقوع این حوادث عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان بوده است.

مظفری ابراز کرد: در یکی از این حادثه‌ها که در کیلومتر 56 در اتوبان زنجان –تبریز رخ داد ، یک دستگاه سواری سمند به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون و یک نفر سرنشینان این خودرو در دم فوت و2 نفر دیگر مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: در حادثه دیگر که در کیلومتر70 اتوبان زنجان- قزوین رخ داد یک دستگاه کامیون ایسوزو با سواری پژو 405 برخورد که براثر این حادثه 2نفر از سرنشینان پژو 405 به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند و 2 نفر دیگر نیز مصدوم شده و با آمبولانس به بیمارستان اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در پایان در برخی موارد عجله بی‌مورد موجب خسارت جبران ناپذیر می‌شود بیان کرد: رانندگان باید با رعایت قوانین و مقررات از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟