Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@06:04:55 GMT

تغییر شیفت گلزنی خارجی های تراکتور +عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۷۶۰

تغییر شیفت گلزنی خارجی های تراکتور +عکس

به گزارش وانانیوز، 

 تراکتورسازی تبریز لیگ هجدهم را با مهاجم مخوفی به نام آنتونی استوکس آغاز کرد. این مهاجم آماده از همان بازی اول خود که مقابل سایپا انجام شد، کار گلزنی را آغاز کرد. استوکس در مقابل استقلال خوزستان 4 گل زد تا یک پوکر بیادماندنی برای تیمش انجام دهد و در ادامه نیز 3 گل دیگر زد تا با 8 گل صدرنشین جدول گلزنان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در 3 بازی اخیر اما استوکس موفق به گلزنی نشد تا کی روش با 9 گل جای او را در صدر جدول گلزنان بگیرد. در این روزها اما، تراکتور بدون گلزن نیست و موتور گلزنی دیگر مهاجم تراکتورسازی هم به خوبی روشن شده است.

 

لی هری اروین، مهاجم جوان اسکاتلندی که در بازی خانگی قبلی تراکتور مقابل سپیدورد پس از هفته ها، اولین گل خود را در لیگ برتر ایران به ثمر رساند، در بازی با ذوب آهن در هفته دوازدهم در عرض 7 دقیقه هت تریک کرد. او با زدن 3 گل در بازی مقابل ذوب آهن شم گلزنی بالای خود را به رخ مدافعان فوتبال ایران کشید تا خیال تراکتوری ها از بابت خط حمله حتی در روزهایی که استوکس نسبت به هفته های اول کم گل می زند، راحت باشد.

 

 

 

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور با دو تغییر مهم
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی