Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@13:28:35 GMT

نساجی بهار را در پاییز به ارمغان آورد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۲۷۷۵

نساجی بهار را در پاییز به ارمغان آورد

نساجی مازندران، بهار را در پاییز برای مازنی ها پس از سال ها مشقت و زحمت به ارمغان آورد که تشویق و حمایت هواداران یکی از مهم ترین دلایل پیروزی این تیم فوتبال خطه شمال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، نساجی مازندران، بهار را در پاییز و ماه آبان برای مازنی ها به ویژه قائمشهری ها پس از سال ها مشقت و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بسیار و تحمل زحمت به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عصر جمعه (18 آبان) از ساعت 15، سوت شروع مسابقه نساجی مازندران و استقلال اهواز زده شد و هواداران نساجی نیز که از ساعاتی پیش، خود را به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رسانده بودند، بی وقفه تیم محبوب خویش را تشویق می کردند.

 

به گفته مربی استقلال اهواز، هواداران مهم ترین دلیل پیروزی تیم نساجی بودند چرا که پیر و جوان حتی کودکان قائمشهری با گرفتن شیپور و پوشیدن لباس سرخ به ترغیب این تیم پرداختند.

 

خوشحالی طرفداران تیم فوتبال نساجی پس از بُرد با جمع شدن در خیابان و حرکت به سمت میدان طالقانی قائمشهر و ابراز شادی، بیانگر حمایت همه جانبه از این تیم است.

 

نساجی برای قائمشهر و قائمشهری ها که بسیاری از آنها در نقاط مختلف ایران به ویژه پایتخت به دلیل بیکاری مهاجرت کردند ه اند، اُمید شهر خسته نام گرفته است.

 

اُمید شهر قائمشهر، نساجی مازندران به دلیل وجود کارخانه ریسندگی و بافندگی و بافتن پارچه های بسیار مرغوب به نساجی، نام گذاری شد اما دیگر از آن ابهت و شوکت، خبری نیست و اینچنین است که قائمشهری ها به پیروزی تیم فوتبال نساجی شهرشان، دل خوش کرده اند.

 

قائمشهری ها، دعای خیر را بدرقه تیم نساجی کرده اند که در مسیر پیروزی قرار گرفته است و امیدوار هستند که این مسیر، ادامه دار باشد.

یادداشت: معصومه علیزاده

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان آمریکا اردبیل استکبار ستیزی راهپیمایی بیرجند کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه تحریم نساجی قائمشهر نساجی ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  این مراسم که با حضور سعدی پژوهان و در  انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ادامه دارد به صورت همزمان در قالب نشست‌های مجازی پژوهشگران ادبیات کهن دنبال می‌شود.

 انجمن آثار و مفاخر فرهنگی از اول اردیبهشت ماه جاری مصادف با روز بزرگداشت سعدی، به مدت یک هفته، رویداد‌های مختلف و متنوعی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه سعدیه شیراز، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، موسسه فرهنگی اکو و سفارت هندوستان در ایران، در پاسداشت مقام فرهنگی، ادبی و حکمی این شاعر بلندآوازه ایرانی برگزار کرده است.

مهدی سربازی گزارش می دهد : 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • نشست «ارمغان سعدی» برگزار شد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم