Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@20:42:50 GMT

تنظیم 100 سند اجاره موقوفات طی امسال در سروستان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۳۱۲۳

تنظیم 100 سند اجاره موقوفات طی امسال در سروستان

به گزارش ایكنا از فارس، مسعود رضایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سروستان امروز، 19 آبان‌ماه گفت: اصلی‌ترین رسالت اوقاف حفظ موقوفات و جلوگیری از موقوفه‌خواری است که این مسئله با جدیت پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به تنظیم سند موقوفات در این شهرستان افزود: در این راستا و در 8 ماهه اول سال جاری، تعداد 100 سند اجاره موقوفات در این شهرستان تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی با بیان اینکه اخذ اسناد مالکیت موقوفات نیز در راستای احیای حق موقوفات صورت می‌گیرد، گفت: در این مدت، تعداد ۵۰ سند مالکیت رقبات موقوفات نیز اخذ شده است.
رئیس اداره اوقاف سروستان اضافه کرد: صدور تعداد چهار رأی له موقوفات نیز ازجمله فعالیت‌های واحد حقوقی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سروستان به‌حساب می‌آید.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي سند موقوفات سروستان مسعود رضايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان

تاک معاون اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سیزده هزار دانش اموز در رقابتی با موضوع نوجوان سالم ثبت نام کردند که ۲۲ هزار اثر در جشنواره پذیرفته شد و در نهایت امروز ۲۵۴ برگزیده تقدیر میشوند که تابستان امسال هم برگزیدگان کشوری معین میشوند.

وی افزود: سال قبل دانش آموزان کرمان ۱۱ رتبه کشوری کسب کردند و امسال نیز در ۹ رشته مثل نقاشی فیلم موشن‌گرافی ایده پردازی هوش مصنوعی کتاب مقاله داستانک رقابت امکانپذیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • مسدود شدن ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در سطح کرمانشاه
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز