Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات تنیس خاکی استان قزوین صبح امروز و با حضور مجید شایسته رئیس فدراسیون و عباس علایی مقدم مدیرکل و افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان قزوین و اعضای مجمع در سالن جلسات این اداره کل برگزار و مجید احمدپور با کسب 11 رای در ریاست این هیات ابقا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این انتخابات علاوه بر احمدپور؛ محمدابراهیم عصارزاده و امیرحسن ملکی نیز کاندیدشده بودند که در ادامه ملکی به نفع احمدپور کنار رفت.

روال رای گیری با دو کاندید برگزار شد که در نهایت احمدپور با کسب 11 رای به مدت چهارسال دیگر ریاست این هیات را برعهده گرفت.

عصارزاده نیز 4رای را در این مجمع به خود اختصاص داد.

در این مجمع بر ظرفیت تنیس خاکی استان قزوین و ضرورت بکارگیری همه سلایق برای رشد و اعتلای این رشته تاکیدشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین رئیس فدراسیون رشد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، سید محمد شروین اسبقیان روز چهارشنبه در مراسم واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: امروز نگرانی هواداران برطرف شد و ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس خصوصی شدند. از دولت محترم، ریاست محترم جمهور، وزرای وزارت ورزش و جوانان، اقتصاد و دارایی و همچنین از سازمان خصوصی سازی قدرانی و از ریاست فدراسیون فوتبال، مدیران ۲ باشگاه نیز که برای محقق شدن این موضوع تلاش کردند تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: تکلیف هیات مدیره و مدیریت را شرکت‌ها مشخص خواهند کرد، وزارت ورزش هم حمایت و نظارت را بر روند اداره این باشگاه‌ها خواهد داشت. نه تنها دو باشگاه بزرگ بلکه یکی از وظایف وزارت ورزش نظارت بر عملکرد تمام باشگاه‌هاست.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: هیات مدیره جدید استقلال و پرسپولیس که مشخص شود مدیران عامل این دو باشگاه نیز مشخص می‌شوند. وزارت ورزش در این خصوص نقشی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد