Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: وزیر امور خارجه گفت که خودش طرفدار تیم ملی است اما معاونش پرسپولیسی است.

به گزارش رکنا، محمدجواد ظریف ساعاتی پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا درباره علائق فوتبالی‌اش گفت: طرفدار تیم ملی هستم اما معاون من آقای عراقچی و آقای تخت روانچی پرسپولیسی‌ هستند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین با بیان این‌که اطلاعات ورزشی‌ام کم است، در پاسخ به سوال مجری برنامه پارک شهر رادیو تهران که آیا ورزش Sport می‌کند یا نه؟ گفت: به صورت مختصر وقتی فرصت داشته باشم پیاده‌روی می‌کنم، ولی متاسفانه نمی‌توانم بازی تیم‌های کشور را پیگیری کنم و در این زمینه در بی‌سوادی مطلق به سر می‌برم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که طرفدار پرسپولیس است یا استقلال، گفت: طرفدار تیم ملی هستم.

مجری برنامه خطاب به ظریف گفت: اقای عراقچی معاون شما پرسپولیسی هستند. یک معاون استقلالی نیز انتخاب کنید که ظریف با خنده جواب داد آقای روانچی و آقای عراقچی هر دو پرسپولیسی هستند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری قاتل قهرمان پرورش اندام با شلیک 4 گلوله / در شهرکرد رخ داد +عکس مقتول دستور بن سلمان برای طلاق گرفتن بازیگر سعودی از همسر مشهورش! + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد بازیگر زن معروف سینمای ایران درگذشت +عکس سیل عربستانی ها را شوکه کرد! / تعداد کشته ها زیاد است + عکس بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات قتل زن جوان در خیابان نفت تهران/ شوهر این زن اعتراف عجیبی دارد این پیک موتوری 3 پرس چلو گوشت را 3 میلیون تومان با مردی در تهران حساب کرد !+عکس اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند! عکس / این دزد از ترس زنش شب ها در خانه می ماند +جزئیات سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سر پسر8 ساله اش را برید تا برای موتورش قربانی کند! / مرد تهرانی به پلیس چه گفت؟! نسرین به تهران فرار کرد و وارد بازی گرگ های فاسد شد!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه ورزش Sport پرسپولیس تیم ملی وزیر امور خارجه پارک ساعت من عکس فیلم ایران جوان روزنامه نجات زن خودرو مادر دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش

به گزارش همشهری آنلاین در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کد خبر 847597 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری