Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@03:48:34 GMT

جنگ فرهنگی دشمن، مجاهدت شبانه روزی می طلبد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۳۹۲۵

جنگ فرهنگی دشمن، مجاهدت شبانه روزی می طلبد

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی روز شنبه در همایش نقش چهره های تاثیرگذار در اعتلای فرهنگ دینی در گلستان اظهارداشت: در جنگ فرهنگی باید بدون توجه به زیادی لشکر مقابل استوار بود و نگاهی عمیق بر سپاه خودی و توانمندی آن داشت.
وی با بیان اینکه تا شرک و کفر است، مبارزه ادامه دارد، افزود: در جنگ فرهنگی با شیطان بزرگ و همه دشمنان تعارف نداشته و همواره ایستاده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان تبلیغات اسلامی همچنین با قدردانی از فعالان عرصه فرهنگی در حوزه های مختلف، حمایت و حرکت در مسیر اعتلای فرهنگ دینی را از اولویت های سازمان برشمرد.
به گزارش ایرنا مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان نیز گفت: برای برخورداری همه اقشار در هر طبقه اجتماعی از تشکل های دینی سازمان یافته و هدفمند باید تلاش شود.
حجت الاسلام نورالله ولی ‌نژاد افزود: امروز استان دغدغه و نگرانی در حوزه وحدت ندارد و رویکرد علما، مداحان و هیات های قرآنی گلستان بر اتحاد و همبستگی استوار است.
وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی ها باید برای هر 500 نفر یک هیات مذهبی، هر پنج هزار نفر یک خانه قرآنی، هر 10 هزار نفر یک موسسه قرآنی، هر 20 هزار نفر یک کانون فرهنگی و هر 30 هزار نفر یک انجمن اسلامی داشته باشیم.
ولی نژاد اضافه کرد: هم اینک حدود 2 هزار هیات مذهبی، سه هزار مداح، بیش از یکهزار مبلغ، افزون بر 300 پایگاه قرآنی و 2 هزار و 300 مسجد در گلستان وجود دارد که بر اساس برنامه در بخشی از حوزه ها به استاندارد رسیده ایم و بخش های دیگر نیازمند تلاش بیشتر است.
به گزارش ایرنا رییس سازمان تبلیغات اسلامی از چهارشنبه گذشته وارد استان گلستان شده است، سخنرانی در یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان، دیدار با علما و خانواده شهدای مدافع حرم و بازدید از پایگاه های فرهنگی و هنری از جمله برنامه های این سفر است.
3042/1648
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استان گلستان استاندارد شبانه روزی فرهنگی و هنری مداحان منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری آئین پایانی دومین جشنواره شهید آوینی که به همت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز با حمایت اداره‌کل سازمان امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم خبر داد و گفت: این مراسم در روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت در شیراز در شاهچراغ برگزار خواهد شد.

حامد تقوایی افزود: در این رویداد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان امور دانشجویان و جمعی از مسؤولان استان و دانشگاهیان سراسر کشور به‌میزبانی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد، ضمن معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره، از نفرات برتر جشنواره تقدیر می‌شود.

وی در ادامه گفت: در نخستین روز این رویداد، عصر سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه (ساعت ۱۷)، محفل قرآنی ادبی جشنواره شهید آوینی، با حضور قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم، حمید شاکرنژاد و ابتهال‌خوان برجسته قرآنی، حسن خانچی و شعرخوانی و داستان‌خوانی جمعی از شاعران و نویسندگان برجسته استانی در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار می‌گردد که ورود برای عموم علاقه‌مندان در این برنامه آزاد است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه شیراز اضافه کرد: برگزیدگان مرحله اول قرآنی دومین جشنواره شهید آوینی، روز ۱۲ اردیبهشت‌ماه، به‌صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برگزیده آن در آئین پایانی جشنواره معرفی و تقدیر خواهند شد.

وی ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و آئین تقدیر از برگزیدگان این جشنواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه (ساعت ۹ تا ۱۲)، با ویژه‌برنامه‌هایی چون «جشن پیروزی عملیات وعده صادق» و اجرای زنده آثار هنری و هنرنمایی هنرمندان برجسته کشور ازجمله اجرای نقاشی با شن از سوی خانم فاطمه عبادی، اجرای قطعه «قاسم هنوز زنده است» با حضور غلامرضا صنعتگر و هنرنمایی مهران رحمانی و گروه‌های همسرایی مشکات و نورا در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

تقوایی ادامه داد: نمایشگاه آثار برگزیده دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز همزمان با آئین پایانی این دور از جشنواره در کنار تالار فجر دانشگاه شیراز برپا خواهد شد.

به‌گفته معاون فرهنگی دانشگاه شیراز در آئین پایانی این جشنواره از کتاب آثار منتخب دومین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6091258

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند