Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد حمزه ، رئیس خانه مطبوعات همدان  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه  پس از مدت‌ها انتظار، ۱۲ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۱۸(۲۱ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۷) با همت شرکت سیاحتی علی‌صدر، همدان به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران، میزبان چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری خواهد بود  افزود: این موضوع فرصتی است تا  بار دیگر اقتدار و عظمت ایران و ایرانیان را به رخ جهانیان بکشد و ثابت کند فضا سازی‌های شکل گرفته در دنیا پیرامون ایران تنها گزافه ‌گویی بیش نیست و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اجلاس در حالی برگزار می‌شود که دشمنان ایران بار دیگر تصمیم دارند با ایجاد فضای ایران‌گریزی در دنیا، این کشور همیشه مستقل را منزوی کرده و به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، اما باید گفت فقط یک خیال باطل است.

حمزه با بیان اینکه برگزاری اجلاس سازمان جهانی گردشگری با حضور دبیرکل و هیات رییسه این سازمان، استادان  برجسته و فعالان شاخص حوزه گردشگری جهان  انجام می شود اظهار داشت: این شرایط بهترین فرصتی است تا بار دیگر مردم دنیا با ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل ایران اسلامی آشنا شده وبدانند ایران، زیباترین مقصد گردشگری جهان می‌تواند باشد.

رئیس خانه مطبوعات خاطرنشان کرد: اما قصه به همین جا ختم نمی‌شود و ما نیز باید از این فرصت بیشترین بهره را ببریم.

این مسئول گفت: میزبانی ایران از اجلاس سازمان جهانی گردشگری ممکن است تا سال های  دیگر اتفاق نیافتد و بسیاری افراد حاضر در این اجلاس تا مدت‌ها امکان حضور در کشورمان را نداشته باشند، پس باید فرصت را غنیمت شمرده و حتی ساعتی را از دست ندهیم.

مهرداد حمزه ابراز کرد: امروز بر همه از سازمان میراث فرهنگی کشور گرفته تا وزارت امورخارجه، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجلس شورای اسلامی،  سازمان‌ها مردم‌نهاد، شرکت‌های خصوصی بخش گردشگری، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، استادان  و دانشجویان  این حوزه، اصناف و مردم واجب است تا با جدیت از این فرصت پیش آمده استفاده کنند و بهترین بهره را ببرند.

وی ادامه داد: بدون شک این فرصت تنها متعلق به یک مجموعه یا یک استان نیست و فرصت بی‌نظیری است برای توسعه پایدار گردشگری ایران است که باید از آن حداکثر بهره را برد.

رئیس خانه مطبوعات بیان کرد: امروز اگر به این باور دست پیدا کرده‌ایم که آینده ایران در گرو توسعه پایدارگردشگری است باید از هر فرصتی برای این اتفاق بهره ببریم و چه فرصتی از این بهتر که به بهانه گردهم آمدن بزرگان و فعالان دنیا در این حوزه در یکی از تاریخی‌ترین شهرهای جهان، بتوانیم گامی در جهت رونق گردشگری کشور عزیزمان برداریم.

وی اظهار داشت: بی‌تردید می‌توان از این فرصت پیش آمده برای تعاملات بیشتر با شرکت‌های حاضر در اجلاس، بهره‌مندی از تجارب ارزشمند آنان، دسترسی به دانش روز گردشگری و عقد تفاهم ‌نامه‌های همکاری و.... استفاده کرد.

حمزه اضافه کرد:  حال که پاره‌ای از کشورهای دنیا به سرکردگی ترامپ تصمیم گرفته‌اند تا بار دیگر با فشار بر جمهوری اسلامی ایران، به دنبال اهداف سیاسی خود باشند و چهره‌ای از ایران به تصویر بکشند که دنیا را نسبت به ما بی‌اعتماد کنند، برماست که از این فرصت بیشترین و بهترین استفاده را بکنیم و قدر این اتفاق بی‌نظیر در تاریخ گردشگری ایران را بدانیم.

انتهای پیام/ج

فرصت اجلاس جهانی گردشگری را به سادگی از دست ندهیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی

حکومت طالبان اعلام کرد سخنگوی وزارت خارجه در راس هیئتی به دعوت سازمان همکاری اسلامی در پانزدهمین اجلاس سران این سازمان شرکت کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان اعلام کرد به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی شرکت کرده است.

پانزدهمین نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با شعار توسعه پایدار کشورهای اسلامی روز گذشته در پایتخت گامبیا شروع شد.

بلخی افزود هیئت همراه علاوه بر شرکت در اجلاس عمومی سازمان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیاترافیک نشست‌ها؛ افغانستان محور نشست‌‌های آتی سازمان همکاری اسلامی در کامرون و گامبیاگفتگوی نمایندگان ازبکستان و سازمان همکاری اسلامی درباره وضعیت افغانستان

پیش از این نیز «سهیل شاهین» سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر با ضروری دانستن حضور نمایندگان هیئت حاکمه افغانستان در نشست‌های بین‌المللی درباره این کشور گفته بود برای بازگو کردن واقعیت‌های عینی و موقف امارت اسلامی، نیاز است تا نماینده حکومت سرپرست در این نشست‌ها شرکت داشته باشد.

شاهین گفته بود: شرکت هیئت امارت اسلامی در نشست‌های بین‌المللی از جمله سازمان همکاری اسلامی خیلی مهم است تا از یک طرف واقعیت‌های عینی و نیازمندی‌های افغانستان ارائه شود و از طرف دیگر موضع امارت اسلامی افغانستان را در برابر مسائل و حل آن روشن سازند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز» برگزار می‌شود
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • رویداد بین‌المللی «فارِس اواردز ۲۰۲۴» برگزار می‌شود
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • تفکیک زباله در روستای قلعه بالای بیارجمند آغاز شد
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • شرکت هیئت طالبان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی