Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:01:02 GMT

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در زاهدان

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۴۲۸۶

تشییع پیکر شهید مدافع وطن در زاهدان

‌پیکر پاسدار شهید محمد امین خواجه از کارکنان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان امروز بر دستان مردم ولایتمدار زاهدان تشییع و خاکسپاری شد .

‌به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید والامقام از مسجد جواد الائمه(ع) تا گلزار شهدای زاهدان با حضور مقامات نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاههای اجرایی و اقشار مختلف مردم شیعه سنی این شهر برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ پاسدار قاسم حسن زاده مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور این شهید بزرگوار از کارکنان تیپ 110 نیروی مخصوص سپاه سلمان فارسی سیستان و بلوچستان بود که روز گذشته در نوار مرزی میرجاوه حین انجام ماموریت به درج رفیع شهادت نائل آمد .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد