Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:21:34 GMT

طیبی- زهیوی؛ مرور خاطرات شیرین اهواز در تبریز(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۴۳۰۷

طیبی- زهیوی؛ مرور خاطرات شیرین اهواز در تبریز(عکس)

دو بازیکن سابق استقلال خوزستان در تبریز برابر یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد طیبی و رحیم زهیوی دو بازیکن سابق استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در این تیم را دارند، در شرایطی متفاوت در ورزشگاه یادگار امام تبریز به یکدیگر رسیدند.


طیبی این روزها با تراکتور روزهای خوبی را سپری می کند و دوباره بعد از تجربه استقلال خوزستان، امید زیادی برای چشیدن طعم قهرمانی در لیگ برتر را دارد و در جمع بالانشین های لیگ حاضر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر رحیم زهیوی اما شرایط خوبی ندارد؛ زهیوی بعد از حضور در فوتبال قطر، در بازگشت به فوتبال ایران از فرم خوب خود فاصله گرفته و در ابتدای امسال نیز بعد از یک حضور کوتاه نا موفق، در ذوب آهن حضور دارد اما نتوانسته هنوز در میان اصفهانی ها جایگاه ثابت و کلیدی داشته باشد.


این دو بازیکن در تبریز فرصت کافی برای مرور خاطرات خوب خود در اهواز داشتند و حالا در دو تیم مختلف، روزهای متفاوتی را سپری می کنند و اهداف مختلفی را در سر دارند.

 

 

 

 

 

 


عکس: مهرداد نوع بشر

 

محمد طیبی رحیم زهیوی ذوب آهن اصفهان تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد طیبی رحیم زهیوی ذوب آهن اصفهان تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • بازگشت کمال به آزادی: امیدوار به خاطرات شیرین
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • مرور خاطرات دوران تحصیل پس از ۴۵ سال
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال