Web Analytics Made Easy - Statcounter

رافائل نادال جایزه اخلاق سال 2018 را از آن خود کرد.

طرفداری- تنیس در سال 2018 به پایان خود نزدیک می شود و حالا جوایز بهترین های سال 2018 بین بزرگان این رشته تقسیم شد.

به نقل از atpworldtour، نواک جوکوویچ، راجر فدرر، رافائل نادال و استفانوس سیتسیپاس برندگان جوایز سالانه تنیس مردان در سال 2018 شدند. جوکوویچ که در پایان سال جایزه شماره یک تنیس مردان را از آن خود می کند با رای دیگر تنیسورهای تور، جایزه موفق ترین بازگشت را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنیسور نابغه صربستانی در مقطعی از سال به رتبه 22 هم رسید اما در ادامه با درخشش خود نفر اول رنکینگ شد تا با رای گرفته شده موفق ترین بازگشت سال را متعلق به او بدانند. مارین وایدا که پس از آمدنش به تیم مربیگری جوکوویچ بخشی از هنر مربیگری خود را نمایان کرد بهترین مربی سال انتخاب شد.

رافائل نادال که اخیرا به دلیل مصدومیت از ناحیه شکم و عمل مچ پا به استراحت می پردازد جایزه استفان ادبرگ (جایزه اخلاق) را از آن خود کرد. اسطوره سوئیسی دنیای تنیس همچون همیشه جایزه دیگری را به دست آورد. راجر فدرر برای شانزدهمین بار جایزه محبوب ترین تنیسور مردان را از آن خود کرد! الکس دی مینور 19 ساله و استرالیایی جایزه بهترین تنیسور تازه وارد سال را به دست آورد و استفانوس سیتسیپاس یونانی جایزه بیشترین پیشرفت سال را از آن خود کرد. جایزه آرتور آش (بشر دوستانه) به تامی روبردوی کهنه کار رسید. بهترین تورنمنت های 250، 500 و 1000 امتیازی هم مشخص شد و تورنمنت 1000 امتیازی ایندین ولز، تورنمنت 500 امتیازی کویینز و تورنمنت 250 امتیازی استکلهم جوایز بهترین های سال را به دست آوردند.

گفتنی است مسابقات فینال تور جهانی تنیس مردان به نام نیتو که هر ساله بین 8 تنیسور برتر مردان برگزار می شود از فردا یکشنبه در لندن شروع خواهد شد و در گروهی که به نام گوگا کوئرتن نامیده شده نواک جوکوویچ به همراهه مارین چیلیچ، جان ایزنر و الکساندر زورف در این گروه به مصاف هم می روند و در گروه دیگر که به نام لیتون هیوئیت نامگذاری شده راجر فدرر به همراهه دومینیک تیم، کی نیشیکوری و کوین اندرسون به مصاف هم می روند. رافائل نادال و خوان مارتین دل پوترو علیرغم داشتن سهمیه حضور در این مسابقات به دلیل مصدومیت انصراف دادند تا جان ایزنر و کی نیشیکوری راهی این مسابقات مهیج سال 2018 شوند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید

امتداد -دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی دوشنبه 17 اردیبهشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، ۱۰ جایزه یک میلیارد تومانی ویژه دارندگان دستگاه های کارتخوان ملی و ۹۵ جایزه ۱۰میلیون تومانی ویژه دارندگان کارت های بانکی در جستجوی نفرات خوش شانس جشنواره پذیرنده ملی خواهند بود.  

پذیرندگان ملی و دارندگان کارت های بانکی می توانند شانس خود را برای بدست آوردن جوایز جشنواره پذیرنده ملی محک بزنند شاید در مرحله بعدی جایزه از آن شما شد . 

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه  ساعت۱۰ صبح در مراسم قرعه کشی دومین مرحله جوایز پذیرنده ملی به صورت زنده از طریق صفحه رسمی شرکت پرداخت الکترونیک سداد منتظر شما هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • اظهارات سینر درباره زمان بازگشت به مسابقات
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • تحسین لوکا مودریچ توسط نواک جوکوویچ و جود بلینگام: لوکیتا باورنکردنی است
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • صدرنشینی جوکوویچ و صعود روبلف به رده ششم رنکینگ ATP