Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر رحیم واثقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات از برگزاری مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با واحد قزوین به عنوان متولی و برگزار کننده مسابقات ربوکاپ آزاد ایران، قرار شد سه لیگ امداد و نجات، on stage و Robocamp مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی واحد برون مرزی امارات برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال برای نخستین بار مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آسیا و اقیانوسیه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، اظهار داشت: بخشی از این مسابقات 14 تا 16 آذر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد امارات و رقابت‌های دیگر آن از 17 تا 20 آذر در جزیره کیش و با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی کیش و واحد قزوین برگزار خواهد شد.

سرپرست واحد امارات ادامه داد: به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این مسابقات، نشستی در وزارت آموزش و پرورش امارات برگزار و موضوعات مربوط به میزبانی واحد امارات در این مسابقات بررسی شد.

دکتر واثقی افزود: اکنون جلسات آموزشی مختلفی برای دانش‌آموزان و مربیان برای آشنایی با نحوه برگزاری مسابقات در حال برگزاری است و یک تیم برگزار کننده از کشور سنگاپور نیز برای برگزاری جلسات آموزشی به امارات سفر کرده است که این آموزش‌ها از امروز تا روز دوشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام/

31 / 31 واحد اماران دانشگاه آزاد اسلامی آسیا اقیانوسیه ربوکاپ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی آسیا اقیانوسیه ربوکاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳