Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-19@06:31:21 GMT

مرکز مجازی حفظ قرآن کریم در سمنان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۴۵۸۴

مرکز مجازی حفظ قرآن کریم در سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان سمنان امروز 19 آبان در جمع خبرنگاران از راه اندازی مرکز مجازی حفظ قرآن در استان سمنان خبر داد و گفت: هدف از راه اندازی این مرکز تسهیل فرآیند حفظ قرآن کریم برای افرادی که علاقه‌مند به حفظ هستند است که شرکت کنندگان با ثبت نام در این سامانه می‌توانند در آزمون شرکت کرده و گواهینامه مربوط به حفظ قرآن کریم را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان گرمسار با ۱۱ موقوفه قرآنی در بین شهرستان‌های کشور رتبه اول در زمینه موقوفه‌های قرآنی را به خود اختصاص داده گفت: در قالب طرحی که از سال ۹۱ آغاز شد تا پایان سال گذشته، استان سمنان تعهد به پرورش هشت هزار حافظ قرآن داشت اما اکنون تعداد حافظان قرآن چشمگیر و بیش از تعهد استانی است که در این راستا ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در مدت پنج سال گذشته در استان سمنان موفق به حفظ قرآن از یک تا ۳۰ جزء شدند.

واحدی با توجه به استقبال خوب شرکت‌کنندگان در حفظ قرآن در سال‌های گذشته یاداور شد: پیش بینی می‌شود درسالجاری چهار هزار و ۵۰۰ نفر در طرح حفظ قرآن شرکت کنند که در این راستا  شرکت کنندگان در طرح حفظ قرآن برخی یک جزء و برخی دیگر تعداد جزء‌های بیشتری از قرآن کریم را حفظ کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه استان سمنان از استان‌های پیشرو در کشور در زمینه قرآن است گفت: امسال برای اولین بار دو داور ازاین استان به عنوان داور کشوری در مسابقات قرآنی انتخاب شدند که این برگ زرینی بر افتخارات استان است.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن واحدی سمنان فضای مجازی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور الهی در پرتو قرآن کریم

دریافت 9 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با ماه مبارک رمضان حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیرامون قرآن کریم و فضیلت‌های آن نکاتی را بیان کرد.

کد خبر 6057024

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری مرکز تحقیقات آب راه‌اندازی می‌شود
  • کودک مصری که هیئت داوران مسابقات قرآن در الازهر را متحیر کرد
  • دانلود فایل صوتی جزء ششم قرآن کریم
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه دراستان سمنان
  • آمادگی شهرداری بجنورد برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های موقت فرهنگی
  • کودکان و نوجوانان با شرکت در پویش حافظ شو حافظ سوره‌های قرآن شوند + فیلم
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه در سال آینده
  • نور الهی در پرتو قرآن کریم
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی سمنان تبدیل می‌شود/ لزوم پیش‌بینی فضای بازی کودکان در مصلی
  • خبر‌هایی از محافل انس با قرآن در استان سمنان