Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@06:59:56 GMT

مسابقات راگبی زیر ۱۸ سال کشور در قم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۴۶۳۰

مسابقات راگبی زیر ۱۸ سال کشور در قم برگزار می‌شود

سعید توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس رایزنی با فدراسیون انجمن‌های ورزشی، رقابت‌های راگبی ۷ نفره قهرمانی کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال و در بخش پسران به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات قرار است طی یک روز از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۲۵ آبان در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شود و از علاقمندان و کسانی که مایل به آشنایی با این رشته ورزشی جذاب و دیدنی هستند دعوت می‌شود به صورت رایگان از این مسابقات دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: تیم راگبی قم در این مسابقات حضور دارد و با توجه به سطح بالای راگبی بازان قمی، این تیم گزینه کسب عنوان قهرمانی است و به طور کلی راگبی قم در سال‌های اخیر نقشی سازنده در عرصه توسعه این رشته در کشور داشته است.

توکلی با اشاره به حضور تیم بیس بال استان قم در لیگ دسته اول کشور بیان داشت: تیم بیس بال قم در ۲ مرحله از مجموع ۳ مرحله لیگ دسته اول به میدان رفته و در دور دوم مسابقات در کرج بر خلاف دور اول، توانست نتایج خوبی کسب کند و در لیگ دسته اول ماندنی خواهد بود.

وی عنوان کرد: بخش مهمی از پیشرفت یک رشته ورزشی به سخت افزارهای آن وابسته است و در بیس بال، تیم استان قم با حداقل داشته‌ها با تیم‌هایی مبارزه می‌کند که بودجه بسیار خوبی دارند و در زمین‌های استاندارد تمرین می‌کنند اما این شرایط در قم مهیا نیست و بابت همین حضور و تلاش، باید قدردان بیس بالیست های قم باشیم.

کد خبر 4453727

منبع: مهر

کلیدواژه: راگبی سعید توکلی فدراسیون انجمن های ورزشی مسابقات بیس بال اربعین 97 اربعین حسینی یوم الله 13 آبان بوشهر مشهد راهپيمايي 13 آبان گرگان شهرکرد مرز مهران پدافند غیرعامل خرم آباد خطبه های نماز جمعه شیراز شهادت امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال

به گزارش "ورزش سه"، یوفا یکی از بهترین داوران خود را برای قضاوت بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و رئال مادرید، انتخاب کرد. تورپن ستاره داوران فوتبال فرانسه است، داوری که پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2022 را نیز سوت زده بود.

او در دوران حرفه‌ای خود 6 بار برای رئال مادرید سوت زده است و در همه آنها پیروزی برای سفیدپوشان بوده است (16 گل زده برای رئال، 5 گل خورده، اعلام یک پنالتی به نفع رئال). اولین داوری او برای رئال برتری 4-0 مقابل لودوگورتس (2014) و آخرین در این فصل، برتری 2-3 در ناپل بود. در آوریل 2022، او پیروزی 1-3 رئال را در برابر چلسی توخل، سرمربی فعلی بایرن، سوت زده بود. دیداری که در آن کریم بنزما درخشان بود.

تیم باواریایی نیز با داوری تورپن شکست نخورده است: پنج برد و سه تساوی، 25 گل زده و 8 گل خورده. آخرین داوری تورپن برای بایرن در یک چهارم نهایی فصل گذشته بود: 1-1 در آلمان مقابل منچسترسیتی.

تورپن از سال 2008 وارد فهرست برترین داوران فرانسه شد و در سال 2010 به فهرست بین‌المللی وارد شد. در آن زمان او با 28 سال سن، به جوان‌ترین داور بین‌المللی تاریخ فرانسوی تبدیل شد. او در جام جهانی قطر حضور داشت و در آن سه بازی را داوری کرد: اکوادور 1 - سنگال 2. اروگوئه 0 -0 کره جنوبی و برزیل 4 -1 کره جنوبی.

تورپن که علاقه زیادی به فناوری و دنیای آموزش دارد، عاشق ورزش راگبی است. او معتقد است فوتبال باید چیزهای زیادی از راگبی بیاموزد، فراتر از احترامی که بازیکنان این ورزش به داوران می‌گذارند، چیزی که در فوتبال دیده نمی‌شود، تورپن می‌گوید داوران باید به صحبت‌های همکاران خود در راگبی گوش کنند تا بفهمند چگونه فناوری توانست ورزش آنها را بهبود بخشد، تورپین وسواس زیادی به تجزیه و تحلیل فیلم تیم‌هایی که قرار است بازی آنها را داوری کند، دارد. 

در زندگی حرفه‌ای تورپن، مقطع تلخی هم وجود دارد، زمانی که یک فروشنده مواد مخدر هویت او را جعل کرد. در سال 2015، یک رنو لاگونا در تحقیقات پلیس پیدا شد و مشخص شد که به نام او است. زمان مشخص کرد که این یک سرقت با جعل هویت او بوده است.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز