Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: گزينه هايي را برای استانداری ۱۴ استان آماده داريم و روز يكشنبه آنها را به دولت مي بريم و اگر ادامه پيدا كند سرپرست منصوب خواهيم كرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور ظهر امروز (شنبه) در حاشیه گردهمایی استانداران سراسر کشور و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز با استانداران، معاونین سیاسی و اقتصادی ، موضوع معطوف به تحلیل شرایط اقتصادی، نوع همکاری ها، توانمندی ها و ظرفیت هایی که استان های ما در این شرایط می‌توانند داشته باشند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:رئیس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه حضور داشتند تا شرایط را توضیح دهند و خواسته ها و توقعاتشان را بگویند. استانداران نظرات و مشکلات و راه حل هایی که می توانند با آن ظرفیت های اقتصادی را فعال کنند مطرح کردند و جمع بندی خوبی هم انجام شد.

رحمانی فضلی ادامه داد: همچنین ١٤ تن از استانداران مشمول قانون منع به کار گیری بازنشستگان هستند که امروز به نوعی جلسه خداحافظی بود که آرزوی توفیق و خدمت بیشتر به نظام جمهوری اسلامی را برای آنها داریم.

وزیر کشور در خصوص جایگزین ١٤ استاندار بازنشسته، گفت: گزینه هایی را آماده داریم و تا روز یکشنبه آنها را به دولت می بریم و اگر ادامه پیدا کند سرپرست منصوب خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رحمانی فضلی معرفی استانداران هیات دولت وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و نهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با هدف پیگیری مشکلات مربوط به شیرخشک به ویژه بحث بیمه شیر خشک و عدم پرداخت بهنگام مطالبات توسط سازمان‌های بیمه گر و کوتاه بودن زمان بازپرداخت هزینه شیرخشک توسط داروخانه‌ها به شرکت‌های توزیع پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

استاندار فارس در ابتدای این جلسه از مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خواست با صدور نامه‌ای، داروخانه‌های دولتی را ملزم به فروش شیرخشک کند.

ایمانیه گفت: بحث سلامت کودک نباید اسیر بروکراسی اداری شود و باید مسائل مربوط به سلامت نوزادان و کودکان هرچه سریع‌تر حل شود.

در پایان این جلسه تصمیم بر این شد که شرکت‌های پخش سایه سمن و رازی، توزیع شیر خشک را با مهلت بازپرداخت سه ماهه به داروخانه‌ها تحویل دهند.

همچنین استاندار فارس نیز قول داد در خصوص اعطای مهلت سه ماهه به تمام داروخانه‌های استان فارس جهت تسویه با شرکت‌های توزیع شیرخشک با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکاتبه کند.

کد خبر 6085332

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • جزئیات مدیریت سرخابی‌ها توسط دو کنسرسیوم پتروشیمی و بانکی از زبان وزیر اقتصاد
  • شیر خشک موضوع اصلی نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی شد
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • استانداران مازندران و لرستان تغییر کردند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز