Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه همایش استانداران سراسر کشور که امروز (۱۹ آبان) در وزارت کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: از تمام فرصت‌ها برای مقابله با دشمن در زمینه اقتصاد استفاده خواهیم کرد و در مقابله با تحریم‌ها از ابتدای انقلاب کارکشته شده‌ایم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مناسبی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی تدوین شده است، افزود: در روز تعطیل هم کارگروه‌های اقتصادی فعال و نشست خود را برگزار می‌کنند و از تمام امکانات برای پیشبرد اقتصاد کشور استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه عبور از شرایط تحریم سخت نیست، عنوان کرد: دستگاه‌های ذیربط برنامه‌ریزی کاملی برای این موضوع دارند و کمی باید سختی را تحمل کرد و ابتدا مسئولان باید سختی را تحمل کنند.

دژپسند در پاسخ به سوالی درباره تعداد بازنشستگان وزارت اقتصاد اظهار داشت: بازنشستگان این وزارتخانه در مسئولیت‌های خود فعالیتی ندارد و هیچ بازنشسته‌ای نداریم.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص تحریم‌های آمریکا و میزان سرمایه‌گذاری خارجی با اعمال این تحریم‌ها اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد از ظرفیت‌های داخلی و بومی استان‌ها استفاده شود و بتوانیم عملکرد خوبی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی داشته باشیم.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه درصدد هستیم نظام مالیاتی و گمرکی کشور را چابک کنیم، ادامه داد: جلسه مشترک وزارت اقتصاد با استانداران برای حل مشکلات و اصلاح نظام بانکی تشکیل خواهد شد که قطعا سرعت کار را افزایش خواهد داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم

حسین صمصامی، در برنامه‌ای تلویزیونی از ماجرای انتظاراتی که اقوام و فامیل بخاطر حضورش در وزارت اقتصاد از او داشتند روایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین صمصامی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، با حضور در برنامه بهارستان دوازدهم، تاکید کرد: در حال حاضر اقوام، از جمله باجناق بنده از من شاکی هستند و می‌گویند «زمانی که وزارت اقتصاد بودی یک وام برای ما جور نکردی.»

وی که در دولت محمود احمدی‌نژاد مدتی به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول به فعالیت بود، می‌گوید: برای خیلی‌ها که مستحق بودند دستور دادم که وام بدهند، ولی به ناحق برای کسی که کاری انجام نمی‌دهد و حق او نیست، هیچ وقت چنین کاری انجام ندادم.

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی کشور با مشارکت مردم در گروی دانش بنیان شدن صنایع بزرگ است
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • (ویدئو) تحریم‌ها و اقتصاد نابسامان فرش ایران را به زیر کشید؛ ما منزوی شده‌ایم
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • نمایشگاه بزرگ قرآنی کابل و حمایت از غزه
  • آخرین تحولات اوکراین| اعتراف کی‌یف به دستاوردهای نظامی روسیه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه