Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-05@02:09:43 GMT

مرگ زن 37 ساله ساوجی بر اثر برق گرفتگی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۴۹۴۳

زن 37 ساله ساوجی در منزلش دچار برق گرفتگی شد و به کام مرگ فرو رفت. آفتاب‌‌نیوز :  سرهنگ "پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در اینباره گفت:‌ در حدود ساعت 21 و 7 دقیقه شامگاه روز گذشته با اعلام گزارشی از برق گرفتگی فردی در یکی از مناطق مسکونی این شهرستان، به مرکز فوریت های پلیس 110، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پلیس، وی اظهار کرد:‌ با اعلام این خبر بلافاصله مأموران انتظامی مربوطه در محل حادثه حاضر شده و پس از واکاوی حادثه، دریافتند که زنی 37 ساله در منزلش به دلیل رعایت نکردن اصول ایمنی دچار برق گرفتگی شده و جان سپرده است.
سرهنگ اسدی  خاطرنشان کرد: از سوی کارشناسان اداره برق " اتصال سیم برق به لوله گاز" علت وقوع این حادثه عنوان شده است.
وی در پایان با تأکید بر رعایت اصول ایمنی از سوی شهروندان در هنگام انجام اعمال پرخطر افزود: پس ازهماهنگی با دستگاه قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.
منبع: ایسنا کد خبر: ۵۵۵۸۱۰ تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برق گرفتگی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۴۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند

مجید اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک حادثه ریزش منزل مسکونی در پیشوا خبر داد.

اصغری در تشریح جزئیات بیشتر این حادثه گفت: طی تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه امروز ۱۵ اردیبهشت ماه مبنی بر تخربب منزل مسکونی واقع در محله «کهنک» به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله دو تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد.

مسؤول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا عنوان کرد: با حضور آتش نشانان و انجام اقدامات ایمنی در محل مشخص شد سازه منزل از نوع تیر چوبی بوده که بر اثر بی احتیاطی ساکنین تخریب کامل شده بود.

وی بیان کرد: طی این حادثه چهار نفر از ساکنین منزل مصدوم و جهت مداوا تحویل عوامل اورژانس شدند.‌

اصغری افزود: این حادثه تلخ، ضرورت رعایت نکات ایمنی در منازل را بیش از پیش یادآور می‌شود و از همه مردم تقاضا می‌شود که با دقت و احتیاط کامل هرگونه اقدامی را در منزل انجام دهند.

کد خبر 6096532

دیگر خبرها

  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کاشمر آغاز شد
  • آب‌گرفتگی در 4 استان! هلال احمر به امدادرسانی شتافت
  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس