Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@22:32:45 GMT

پروژه آبیاری تحت فشار در قاین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۵۱۹۳

پروژه آبیاری تحت فشار در قاین افتتاح شد

​با حضور وزیر جهاد کشاورزی، پروژه آبیاری تحت فشار شرکت سهامی زراعی اسلام آباد قاین افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، امروز(۱۹ آبان)، با حضور محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی، پروژه آبیاری تحت فشار شرکت سهامی زراعی اسلام آباد قاین افتتاح شد.

غلامرضا قوسی، رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی در این مراسم گفت: مساحت این پروژه 41 هکتار است که کل اعتبار طرح 2736 میلیون ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این مقدار، اعتبار دولتی 2325 میلیون ریال و خودیاری 411 میلیون ریال بوده است، تصریح کرد: این پروژه برای محصولاتی از جمله گندم، جو، چغندرقند و ذرت اجرایی می ‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: با افتتاح این پروژه، سالانه 180 هزار و 400 متر مکعب آب صرفه جویی می ‌شود و  هدف از اجرای این طرح افزایش راندمان آبیاری، کاهش مصرف بذر،کود و سموم است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آبياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • آغاز کشت گسترده سیب‌زمینی در اراضی کشاورزی
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • اجرای طرح آبخیز تا جالیز در لرستان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد