Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@22:43:01 GMT

ورود بازیگران جدید به سریال «محکومین ۲»

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۵۳۲۱

ورود بازیگران جدید به سریال «محکومین ۲»

رکنا: محمد شیری و علیرضا جعفری به عنوان بازیگران جدید به پروژه «محکومین ۲» پیوستند.

مجموعه تلویزیونی «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای تولید می شود.

به تازگی محمد شیری و علیرضا جعفری مقابل دوربین این سریال رفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر قسمت از این سریال اپیزودیک ۲ بازیگر Actor اصلی ایفای نقش می کنند.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوعات اصلی این سریال است که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن آبادانی با دست و پای بسته در مغازه اش پیدا شد! / 2 جوان هیکلی با زهره چه کردند؟! آتش زدن کفتارمادر و 2 توله اش در مشهد + عکس دلخراش از اجساد سوخته دستگیری قاتل قهرمان پرورش اندام با شلیک 4 گلوله / در شهرکرد رخ داد +عکس مقتول خراب شدن اتوبوس بازیکنان کاشیما در مسیر استادیوم آزادی!+عکس دستور بن سلمان برای طلاق گرفتن بازیگر سعودی از همسر مشهورش! + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد بازیگر زن معروف سینمای ایران درگذشت +عکس قتل زن جوان در خیابان نفت تهران/ شوهر این زن اعتراف عجیبی دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه فیلم سریال بازیگر Actor طلاق مجازات سریال بازیگران علیرضا جعفری عکس فیلم ایران جوان روزنامه زن خودرو مادر دختر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فاضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند.

سارا صوفیانی متولد ۲۶ فروردین ۱۳۶۴ در مشهد، بازیگر سینما و تلویزیون است؛ او همچنین همسر با امیرحسین شریفی تهیه کننده ایرانی است. شاخص‌ترین حضور صوفیانی در سریال روز‌های بی قراری به تهیه کنندگی همسرش می‌باشد او در این سریال با کاراکتر اصلی در نقش سارا ایفای نقش می‌کند.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • پیشنهاد تماشای «افعی تهران» در تلویزیون
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • بازیگران جدید سریال «سلمان فارسی» مشخص شدند
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • فرجی: در فصل ۵ «نون خ» هفت نفر دست و پایشان شکست/ صحبت کردن درباره فصل جدید زود است
  • بازیگران سریال تورم