Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@02:09:05 GMT

عکس وحشتناک از له شدن پژو آردی توسط کامیون+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۵۳۶۲

عکس وحشتناک از له شدن پژو آردی توسط کامیون+ تصاویر

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از تصادف مرگبار یک دستگاه کامیون کمپرسی با سواری آردی با 3 کشته و 3 مجروح در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین دهقان پور در تشریح این حادثه Incident گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف Crash فوتی در محدوده روستای عبدا.. آباد بخش "زبرخان "، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری آردی با پنج سرنشین با یک دستگاه کامیون کمپرسی به شدت برخورد که متاسفانه در این حادثه راننده خودرو سواری و دو نفر خانم از سرنشینان آردی در دم فوت و تعداد سه نفر دیگر به شدت مجروح که توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ پژو آردی اعلام شده است، به رانندگان توصیه کرد؛ هر تصادفی قطعا زاییده یک تخلف رانندگی است، ضمن این که آرامش و آسایش در سایه احترام به قوانین است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن آبادانی با دست و پای بسته در مغازه اش پیدا شد! / 2 جوان هیکلی با زهره چه کردند؟! آتش زدن کفتارمادر و 2 توله اش در مشهد + عکس دلخراش از اجساد سوخته دستگیری قاتل قهرمان پرورش اندام با شلیک 4 گلوله / در شهرکرد رخ داد +عکس مقتول خراب شدن اتوبوس بازیکنان کاشیما در مسیر استادیوم آزادی!+عکس دستور بن سلمان برای طلاق گرفتن بازیگر سعودی از همسر مشهورش! + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد بازیگر زن معروف سینمای ایران درگذشت +عکس قتل زن جوان در خیابان نفت تهران/ شوهر این زن اعتراف عجیبی دارد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات 4 زن زندانی فرشته را در سلول زندان تهران به قتل رساندند! / 2 قاتل اصلی هم در همان زندان کشته شدند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه حادثه Incident تصادف Crash اخبار حوادث پژو کامیون کمپرسی تصاویر کامیون وحشتناک عکس فیلم ایران جوان روزنامه زن خودرو مادر دختر تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله وحشتناک سگ روتوایلر به یک زن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

فرارو- یک زن از لحظه وحشتناکی که توسط یک سگ روتوایلر در نزدیکی خانه‌اش هدف حمله قرار گرفته است، گفته است.

به گزارش فرارو، شو لیونگ ۵۲ ساله در حال پیاده روی با سگ کوچکش در شمال بادزلی در منطقه همپشر انگلیس بود که توسط روتوایلر روی زمین کشیده شد.

یک دوربین مداربسته این لحظه وحشتناک را ضبط کرده است. شو را می‌توان دید که سعی می‌کند سگ خود را از روتوایلر دور کند، اما روی زمین می‌افتد و سگ به حمله وحشیانه خود ادامه می‌دهد. این زن جراحات وحشتناکی متحمل شد.

صاحب مسن سگ سپس با عجله وارد صحنه شده و او را کتک می‌زند تا دور کند. سپس به نظر می‌رسد که او به خانم لئونگ کمک می‌کند

یک رهگذر با اورژآنس تماس گرفت و زن به سرعت به بیمارستان منتقل شد. در نهایت پس از اینکه ۷۰ بخیه روی صورتش زده شد از بیمارستان مرخص شد.

او با یادآوری این حمله گفت: با سگم به پیاده‌روی رفته بودم. هر روز صبح این کار را در آن زمان انجام می‌دهیم. متوجه شدم که یک روتوایلر از قلمرو خود خارج شده است. آنجا بود که روتوایلر ما را دید. سگ حمله کرد و با تمام قدرتش مرا روی زمین هل داد. سگم را محکم در آغوش گرفته بودم. خم شده بودم تا روتوایلر نتواند به آن برسد. بعد از اینکه سگ به من حمله کرد صاحبش دوید تا سگ را متوقف کند. اگر او کمی کندتر بود، وضعیت من می‌توانست بدتر شود.

خانم لئونگ گفت که او در درد وحشتناکی کشیده و حدود چهار ساعت در بیمارستان برای عمل جراحی منتظر ماند.

این حادثه صبح روز ۱ مارس رخ داد، اما او هفته‌ها بعد نتوانسته به سر کار خود بازگردد و گفته که نگران دیدن جراحاتش توسط مردم است.

او گفت وقتی خانواده‌اش جراحات او را دیدند، شوکه شدند و افزود: پسرم وقتی مرا دید نتوانست با آن کنار بیاید. من نمی‌خواهم مردم زخم‌های من را ببینند. راستش نمی‌خواهم سگ‌ها را ببینم. من می‌ترسم بیرون بروم. او افزود: من حتی نمی‌خواهم خودم را در آینه نگاه کنم.

دیگر خبرها

  • ناامنی غذا در غزه وحشتناک است
  • تصاویر وحشتناک از یک موزه پزشکی در آمریکا 
  • (ویدئو) حمله وحشتناک سگ روتوایلر به یک زن
  • برخورد کامیون با تریلی در بجنورد ۲ کشته داشت
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • تصادف یک کامیون با ۲ خودرو در کمربندی شیراز
  • قاتل خاموش در یاسوج جان ۲ نفر را گرفت
  • ۳ کشته و ۱ مصدوم در برخورد سمند با کامیون
  • ۳ کشته و یک مصدوم در تصادف کامیون و سمند در گچساران
  • برخورد کامیون با خودروی رانا در اتوبان بسیج حادثه آفرید + فیلم