Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از روند پیشرفت محور کاشمر – سه راهی شادمهر ابراز رضایتمندی کرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از راه و شهرسازی خراسان رضوی- محمد پارسا با اعلام این خبر گفت:  اجرای عملیات محور شادمهر –کاشمر به طول ۵۳ کیلومتر در ۴ قطعه برنامه ریزی شده است که هم اکنون عملیات اجرایی در دو قطعه در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: زیرسازی قطعه اول از سمت کاشمر بطول ۸.۵ کیلومتر (از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۵۰۰+۸)   با مشارکت شهرداری در حال انجام می باشد که تا کنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.  
پارسا اظهار داشت: همچنین در قطعه دوم عملیات زیرسازی و روسازی ۵ کیلومتر بعدی (از کیلومتر ۸.۵ الی ۱۳.۵ ) با اجرای روسازی بتن غلتکی  به اتمام رسیده و در صورت نصب علائم ایمنی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده افتتاح می باشد.  
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در خصوص باقیمانده مسیر از کیلومتر ۱۳.۵ الی ۵۳.۵ گفت: مطالعات و  برآورد هزینه اجرای عملیات در ( ۴۰ کیلومتر  باقیمانده با فهرست بهای سال ۹۷ حداقل ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد گردیده است) و مسیر در دو قطعه ۲۰ کیلومتری تعریف شده که درخواست صدور مجوز برگزاری مناقصه به تهران ارسال و در شرف برگزاری مناقصه جهت جذب پیمانکار می باشد.
وی گفت: در صورت تخصیص اعتبار در این خصوص، تلاش میکنیم تا عملیات اجرایی این دو قطعه را نیز هرچه سریعتر آغاز کنیم.
پایان پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جاده کاشمر راه و شهرسازی مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: ۱۵ پایگاه امدادی در استان در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

محمد قدمی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص پیشگیری از کم کردن حوادث احتمالی در استان، اظهار کرد: در بحث پیشگیری از وقوع حوادث جمعیت هلال‌احمر لرستان، در کنار ستاد مدیریت بحران استان اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی اضافه کرد: در لرستان ۱۵ پایگاه امدادی در دست احداث است که بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل آنها نیازمند ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برای تامین این اعتبار درخواست داریم مدیریت بحران کشور همکاری لازم را با جمعیت هلال‌احمر کشور داشته باشد.

قدمی بیان کرد: همچنین علاوه بر پایگاه‌های مذکور، پنج پایگاه امدادی دیگر مورد نیاز استان است و البته از محل اعتبارات استانی مدیریت بحران رقم اندکی برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: برای برای سرعت بخشیدن به تکمیل این پنج پایگاه امدادی به اعتبارات ویژه‌ای نیاز است و هم‌اکنون بین ۵ تا ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان اضافه کرد: همچنین نیازمند اعتباراتی برای تجهیزات انفرادی هستیم.

قدمی در ادامه با بیان اینکه فضای فیزیکی که در اختیار داریم نسبت به جمعیت هر شهرستان دو درصد است، تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها همچون رومشکان، چگنی و معمولان انبار اقلام نداریم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد