Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قزوین، کنگره ملی سرداران، امیران، فرماندهان و ۳ هزار شهید استان قزوین از فردا، 20 آبان‌ماه تا ۲۴ همین‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین با حضور فرماندهان نیرو‌های مسلح، مسئولین کشوری، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
این کنگره در قالب پنج اجلاسیه برگزار می‌شود که آغازکننده آن اجلاسیه فرهنگیان در بیستم آبان‌ماه خواهد بود و سردار رحیم صفوی و علی‌اکبر صالحی به‌عنوان مهمانان ویژه در این مراسم حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم از ساعت 9 صبح در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.
اجلاسیه دانش آموزان در ۲۱ آبان ماه، اجلاسیه جامعه زنان در ۲۲ آبان ماه، اجلاسیه دانشجویان در ۲۳ آبان ماه و در نهایت اجلاسیه نهایی با حضور 10 هزار نفر از خانواده معزز شهدا و اقشار مختلف مردم نیز در روز پنجشنبه ۲۴ آبان ماه برنامه‌های دیگر کنگره 3 هزار شهید استان قزوین خواهد بود.
نمایشگاه رسم پروانگی در 40 غرفه با موضوع ایثار و شهادت و نمایشگاه دست آوردهای حوزه انرژی هسته‌ای و موشکی کشورمان در طول 40 سال از عمر انقلاب اسلامی نیز در حاشیه این کنگره ملی از 10 آبان‌ماه فعالیت خود را آغاز و تا 10 آذرماه ادامه خواهد داشت. بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 21 شب برای عموم آزاد است.

برنامه های کنگره سه هزار شهید قزوین در هر اجلاسیه علاوه بر سخنرانی میهمان ویژه، اجرای سرود، تئاتر و مصاحبه با میهمانان استانی حاضر در نشست ها خواهد بود.


با توجه به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین از فردا 20 آبان ماه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۷ صبح تا ۱۳ از تقاطع صداوسیما، میدان حج و اسماعیل‌آباد به سمت نمایشگاه بین‌المللی، اجرا می‌شود و تردد به «اسماعیل‌آباد» از سمت میدان «شورا» به سمت آزادراه و از اسماعیل‌آباد به قزوین، از آزادراه و از دیگر مسیر‌های منتهی به قزوین در زمان محدودیت‌های ترافیکی امکان‌پذیر خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کنگره شهدای قزوین ایکنا قزوین کنگره 3 هزار شهید قزوین علی اکبر صالحی رحیم صفوی نمایشگاه رسم پروانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه

ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای ضمن دفاع از مردم مظلوم فلسطین، جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت در بیانیه‌ای ضمن دفاع از مردم مظلوم فلسطین، جنایات بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

پیامبر(ص) فرمود: «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم»؛ (کسى که صداى انسانى را بشنود که فریاد مى زند: اى مسلمانان به دادم برسید و کمکم کنید، و پاسخ نگوید[کمکش نکند]، مسلمان نیست) ( کافى، ج 2، ص 453)

همزمان با ماه مبارک رمضان و در حالیکه مردم مظلوم فلسطین در غزه روزه دارند، رژیم ذلیل و حقیر صهیونیستی مرتکب جنایات ضد انسانی و وحشیانه ای می شود. این رژیم پلید و شیطان صفت در آخرین جنایات خود در دیرالبلح و بیمارستانهای امل و شفاء پیر و کودک و زن و مردِ روزه دار را به خاک و خون کشیده است و مهمتر و غمبارتر اینکه بیماران و پناهندگان در بیمارستان شفاء غزه را به بدترین شکل به شهادت رسانده و زنان عفیف و پاکدامن را هتک حرمت نموده است!

از رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی انتظارِ پایبندی به کمترین اصول و حقوق انسانی را نداریم و نیک می دانیم که نهادهای بین المللی و غربی، خود شریک دزدند و یاور ظالم! اما در اینجا خطابمان به حاکمان اسلامی و عربی سازشکار است: اگر دین ندارید و از خدا نمی ترسید لااقل آزادمرد باشید و اگر غیرت دارید اجازه ندهید ناموستان هتک حرمت شود!

این ستاد ضمن محکومیت شدید و ابراز انزجار فراوان از این حادثه تلخ نسبت به عادی انگاری و روزمره گی جنایات صهیونیستها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم و از همه آزاد مردان و زنان جهان می خواهیم که به هر طریق ممکن نسبت به اعتراض و محکوم نمودن این جنایات به پا خیزند؛ مردم جهان روز جهانی قدس نزدیک است!

ستاد اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربتبه زودی پیشنهادات متنوع خود برای نحوه کمک همه مردم جهان به مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام خواهیم کرد«و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبون».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین
  • برپایی بزرگترین رویداد قرآنی، جلوه‌ ارادت ملت به کتاب الهی
  • روستای «هیر» بزرگترین تولیدکننده زغال‌ اخته در ایران
  • بزرگترین محفل قرآنی ایران دقایقی دیگر آغاز می‌شود
  • بزرگترین پویش مردمی « شهر همدل » در مازندران آغاز شد
  • بزرگترین آب انبار تک گنبدی ایران در قزوین + فیلم
  • بیانیه ستاد اجلاسیه مجاهدان در غربت در دفاع از مردم غزه
  • برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در بوئین زهرا
  • برگزاری نمایشگاه خودرو‌های کلاسیک در دولتخانه صفوی قزوین
  • حضور ۹ شرکت‌ دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نفت و گاز جهان