Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پرسپولیس و کاشیما در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند.


اتوبوس هواداران ژاپنی از هتل المپیک به سمت ورزشگاه راهی شد. هشت اتوبوس هواداران ژاپنی را به ورزشگاه انتقال می‌دهند. خانم‌ها در چمن محوطه هتل المپیک نشستند و منتظر اتوبوس‌هایی که قرار است آن‌ها را به ورزشگاه انتقال دهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز اتوبوس مخصوص بانوان نرسیده است.


زمانی‌که اتوبوس هواداران ژاپنی در حال رفتن به ورزشگاه بود هواداران خانم به شدت سر و صدا کردند و به نوعی برای ژاپنی‌ها کری خواندند. این اتفاق نظر ژاپنی‌ها را جلب کرد و برای هواداران ایران دست تکان دادند و برخی از آن‌ها به فیلمبرداری مشغول شدند.

 

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کاشیما آنتلرز هواداران پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی ستاره تراکتور در بازی با ذوب آهن پس از درخشش در ضربات پنالتی حاضر به مصاحبه نشد و از درب دیگری از ورزشگاه خارج شد تا در مسیر میکسدزون ورزشگاه یادگار قرار نگیرد.

پورحمیدی در زمان خارج شدن از ورزشگاه گفت: من از درب دیگری خارج شدم تا مصاحبه نکنم، آنقدر حالم بد است که نمی‌خواهم مصاحبه کنم، می‌بریم اما حالمان خوب نیست.

گلر تیم تراکتور در واکنش به اینکه بین بازیکنان و هواداران آشتی مجدد شکل بگیرد گفت: مگر قهر هستیم با هواداران؟ تاج سر من هستند اما نمی‌خواهم مصاحبه کنم.

هواداران تراکتور پس از فاصله گرفتن این تیم از کورس قهرمانی در بازی‌های اخیر شعارهایی را علیه بازیکنان تراکتور سر دادند و در این مسابقه هم با اینکه در ورزشگاه بودند حمایت کاملی از این تیم شکل نگرفت و صحبت‌های پورحمیدی در واکنش به اتفاقات اخیر این تیم بوده است.

پورحمیدی در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن 3 پنالتی مهار کرد و نقش ویژه‌ای در صعود تراکتور داشت.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد