Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:19:21 GMT

تعامل مردم با وقف فرهنگ سازي شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۵۹۸۴

تعامل مردم با وقف فرهنگ سازي شود

خبرگزاري آريا - قزوين - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه قزوين گفت: برقراري و تقويت تعامل مردم با وقف بسيار اهميت دارد و بايد در جامعه براي آن فرهنگسازي شود.

به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه خبري نماينده ولي فقيه در استان قزوين ، آيت‌الله عبدالکريم عابديني روز شنبه در ديدار مدير کل و جمعي از کارکنان اداره کل اوقاف و امور خيريه استان قزوين که به مناسبت هفته وقف برگزار شد، افزود: امروز رويکرد و انگيزه‌هاي مديران اوقاف استان فرصت بسيار خوبي را براي فرهنگ‌سازي در عرصه وقف فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: در سال هاي اخير شاهد خدمات خوب مديران اوقاف استان هستيم و انگيزه دروني و اعتقادي در مديران اين مجموعه قابل مشاهده است.
امام جمعه قزوين گفت: فرهنگ سازي براي حفظ موقوفات گام نخستي است که بايد مورد توجه قرار گيرد اما نبايد در اين مرحله متوقف ماند و بايد وقف را به عنوان سنت و سيره‌اي که از اهميت بالايي برخوردار بوده، به فرهنگ جامعه تبديل کرد تا شاهد وقف‌هاي جديد باشيم.
نماينده ولي فقيه در استان قزوين تسهيل شرايط وقف را نيز يکي از کارهاي مهم اين حوزه دانست و افزود: ايجاد انگيزه در مردم براي انجام وقف‌هاي جديد با ياري رساندن به کساني که انگيزه وقف دارند ، محقق خواهد شد.
7388/6012
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی
  • «نون - خ» برنده صفا و سادگی
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند