Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@10:25:50 GMT

مهلت ارسال آثار به سوگواره «سفر تا صفر» تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۶۲۰۳

مهلت ارسال آثار به سوگواره «سفر تا صفر» تمدید شد

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوروزی، معاون فرهنگی دانشگاه قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، در خصوص برگزاری پنجمین دوره سوگواره سفر تا صفر اظهار کرد: اگر بتوان ارزش‌های بلند و متعالی را در قالب هنر عرضه کرد، هم تاثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد و هم ماندگاری بیشتری در جامعه دارد، به همین منظور هدف از برگزاری سوگواره سفرتا صفر این است که مخاطبین از هنر و علم خود برای بیان مفاهیم بلند قیام حسینی(ع) استفاده کنند و عزاداری حضرت سیدالشهداء(ع) را در بخش های مختلف به تصویر بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سوگواره در 5 بخش ادبی، هنری، پژوهشی، چندرسانه ای و رسانه‌های دیجیتال و در 11 رشته، با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ملی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه قم گفت: با توجه به اینکه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) به تازگی به پایان رسیده و به تصویر کشیدن عزاداری‌ها کار زمان بری است، دبیرخانه سوگواره مهلت ارسال آثار را تا 10 آذرماه تمدید کرده است.

وی ادامه داد: تا به امروز آثارزیادی به دبیرخانه سوگواره ارسال شده که بیشترین آثار مربوط به حوزه عکس، فیلم کوتاه و شعر بوده و کمترین تعداد آثار را در بخش پژوهش و مقالات داشته‌ایم، یکی از دلایل کمی آثار این بخش نسبت به دیگر بخش‌ها زمانبر بودن تهیه مقالات و پژوهش‌ها است.

نوروزی در پایان تصریح کرد: طبق مصوبه شورای سیاستگذاری، آثاری که موفق به کسب رتبه شده اند، در نمایشگاهی که هر دوسال یکبار برگزار می‌شود، به نمایش درمی‌آیند، با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) رایزنی‌هایی صورت گرفته تا ان‌شاءالله این نمایشگاه در آستان مقدس برگزار شود.

اختتامیه سوگواره ملی سفر تا صفر در تاریخ 26 آذرماه سال جاری همزمان با ایام رحلت حضرت فاطمه معصومه‌(س) برگزار می‌شود؛ علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی safartasafar.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با عنایت به درخواست های مکرر دانشجویان و موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، زمان ثبت درخواست تغییر محل آزمون در تاریخ‌های ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت ماه به مدت دو روز تمدید شد.

بر این اساس دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند در تاریخ های یاد شده با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آن‌ها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

کد خبر 6099056

دیگر خبرها

  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی «سفینة‌النجاة» منتشر شد