Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@22:51:12 GMT

مراسم معارفه وزیر راه و شهرسازی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۶۵۶۶

به گزارش فارس، مراسم معارفه محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در محل سالن الغدیر ساختمان شهید دادمان این وزارتخانه آغاز شد.

در این مراسم علاوه بر معاون اول ، عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی، همه معاونان وزارت راه و شهرسازی و تعدادی از نمایندگان مجلس نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از استعفای عباس آخوندی وزیر قبلی راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه در تاریخ ۵ آبان ۹۷ با ۱۵۱ رای موافق، ۹۸ رای مخالف توانست اعتماد نمایندگان مردم در مجلس را کسب کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان

نشست سران سازمان همکاری اسلامی در محل Sir Dawda Kairaba Jawara واقع در بانجول پایتخت گامبیا با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

امیرعبداللهیان در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات جهان اسلام و مسائل منطقه‌ای و بین المللی به ویژه وضعیت جنگ غزه را تبیین می‌کند.

همچنین در این اجلاس که با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسایل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارایه خواهد شد.

نشست مقامات ارشد مقدماتی برای پانزدهمین نشست کنفرانس سران اسلامی در بانجول از تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ (سه شنبه) آغاز شده است.

گامبیا ریاست نشست سران سازمان همکاری اسلامی را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • حضور وزیر خارجه در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است