Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن عسگری نماینده شایسته کاراته ایران با برتری در دیدار نهایی وزن ۷۵- کیلوگرم به مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان دست یافت. ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ ورزشی رزمی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پنجمین روز از بیست‌وچهارمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان که از روز سه‌شنبه 15 آبان با حضور 1117 کاراته‌کا از 140 کشور در سالن 15 هزار نفری «ویزینک» مادرید آغاز شده بود، امروز با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال اوزان مختلف دنبال شد و بهمن عسگری با برتری در دیدار نهایی نخستین مدال طلای کاراته ایران را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در دیدار مقابل «لوئیجی بوسا» ایتالیایی با ارائه عملکردی بسیار خوب با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت تا به نخستین مدال طلای جهانی خود دست پیدا کند.

در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری ابتدا در گام نخست با نتیجه 3 بر یک از سد «ویلیام انگمن» از سوئد گذشت. او در دور دوم نیز با نتیجه 8 بر صفر مقابل «فالی لی»از چین پیروز شد. نماینده کاراته ایران در دور سوم به مصاف «یرمک آینازورف» دارنده نشان طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2015 رفت که در این دیدار نیز 2 بر صفر به برتری دست یافت. 

عسگری در گام چهارم نیز با نتیجه 3 بر یک از سد «عبدالرحمان سنه» از سنگال گذشت تا حریف «کن نیشیمورا» ژاپنی در مرحله نیمه‌نهایی شود. عسگری در دیدار مقابل حریف قدرتمند ژاپنی که نقره امیدهای جهان را در کارنامه  خود دارد،  بعد از تساوی صفر-صفر در مسابقه در هانتی (رای داوران) به برتری دست یافت. 

پیش از این و در رقابت‌های امروز(شنبه)، سجاد گنج‌زاده در وزن 84+ کیلوگرم به مدال نقره و ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند.

انتهای پیام/

R1434/P35350/S3,30/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ الینا صفاجو از باشگاه ستارگان عقاب سمنان با مربیگری ریحانه نصیری در بخش کومیته وزن منهای ۶۸  کیلوگرم رده سنی زیر ۲۱ سال  نشان برنز را بدست آورد.

این مسابقات به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان