Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که کمتر از سه ساعت به آغاز بازی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن باقی مانده است، شور و شوق زیادی در ورزشگاه آزادی و اطراف آن دیده می‌شود. از 4 ساعت مانده به آغاز بازی ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شده و دیگر جایی برای سوزن انداختن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی حساس که راس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی شروع می‌شود، با هیجان و خروش هواداران ایرانی و قرمز پوشان در زمین فوتبال همراه است، به طوریکه هواداران با انتشار عکس‌های خود از ورزشگاه هشتگ‌هایی را متناسب با این بازی در صفحات توئیتر داغ کردند. #پرسپولیس_قهرمان از جمله هشتگ‌هایی است که هواداران تیم پرسپولیس به حمایت از بازی امروز در توئیتر راه‌اندازی کرده‌اند.

کاربران فضای مجازی استرس‌ها و انتظارهای خود را پیش از شروع بازی را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و برای برد امشب دست به دعا شدند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا در حالی به فینال رقابت ها راه یافت که از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود. دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که هواداران زیادی در تلاش برای رسیدن به ورزشگاه هستند و همین مسئله باعث شده ترافیک شدیدی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه به وجود بیاید.

در ادامه بخشی از توئیت کاربران فضای مجازی را در حمایت از بازی امروز تیم پرسپولیس در مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیدنی ها تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!