Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید صالح با قدردانی از مشارکت مسئولانه جوانان استان برای فعالیت در چارچوب‌های قانونی به‌وجود ۴۴۰ پرونده تقاضای تأسیس سمن در این حوزه اشاره کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی و تسهیل فرآیندها و کاهش زمان آن، این شور و انگیزه بالای جوانان برای اثرگذاری و ایفای نقش در حوزه‌های مختلف جامعه با درایت و کاردانی مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وزارت کشور، با اعتماد به سمن‌های جوانان، پروژه‌های مختلفی را به دست با کفایت آنان سپرده است، از عقد قرارداد استانداری با ۲ سمن جوانان در حوزه برگزاری کاروان‌های امید و نشاط در شهرستان‌ها و برنامه تحکیم بنیان خانواده خبر داد و افزود: باید در همین مسیر، سایر دستگاه‌های اجرایی نیز با معرفی ظرفیت‌های قابل واگذاری به بخش غیردولتی به‌ویژه تشکل های مردم نهاد جوانان به حیات آنان غنا ببخشند و در مسیر تعالی و پویایی آنها سهیم شوند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بر کیفی سازی سمن‌های جوانان در چارچوب راهبردهای ۱۰ گانه برای اثرگذاری در تمامی لایه‌های جغرافیایی، موضوعی، قشری، شبکه سازی تخصصی و توانمندسازی و نظیر آنها تاکید و تصریح کرد: هر جا که به جوانان ،اعتماد شده است ،آنان بیشتر اثربخشی و بهره وری را داشته‌اند و بیشترین خروجی‌ها بدست آمده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی جامعه خراسان رضوی قانون مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۶۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی عصر سه شنبه در نشست ساماندهی وضعیت دست فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان در چهار راه روستای گادویی با حضور مسئولان شهرستانی و دست فروشان فصلی عنوان داشت: برای جلوگیری از خطرات و حوادث رانندگی و ترافیکی و سد معبر در این مسیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ظرف یک هفته نسبت به انجام تکالیف خود و ساماندهی دست فروشان این مسیر اقدام کند.

دادستان تنگستان افزود: حضور دست فروشان در کنار جاده سبب افزایش شمار تصادفات و بروز خسارت‌های جبران ناپذیر برای دست فروشان و نیز خودروهای در حال عبور می‌شود که نیاز است به جد دنبال ساماندهی و جانمایی برای این دست فروشان بود.

اسمعیلی یاد آور شد: فروش محصولات کشاورزی در کنار جاده نه تنها برای این تولیدکنندگان خطرآفرین است و تهدیدی برای جانشان به شمار می‌رود، بلکه ایمنی تردد مسافران و کاربران از جاده را نیز به خطر می‌اندازد و ممکن است سبب حادثه رانندگی شود.

وی گفت: در مسیر بزرگراه بوشهر کنگان مکانی برای دست فروشان جانمایی شده است اما متأسفانه چندان مورد استقبال قرار نگرفت است که نیازاست اقدام لازم صورت گیرد.

بمنظور ساماندهی وضعیت دست فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان در چهار راه روستای گادویی جلسه‌ای با حضور دادستان تنگستان، مسئولین شهرستانی و دست فروشان فصلی روستای گادوی برگزار شد

کد خبر 6099728

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان