Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@03:35:47 GMT

​مسجد سازگار با محیط زیست در کرواسی ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۷۲۲۰

​مسجد سازگار با محیط زیست در کرواسی ساخته می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، یک مسجد سازگار با محیط زیست در شهر سیساک در کرواسی که ساخت و ساز آن 2 سال پیش آغاز شده بود، اما به دلیل مشکلات مالی متوقف گردید، پس از 6 ماه تاخیر کار ساخت و ساز آن بار دیگر آغاز شد. و به گفته سازندگان روند ساخت این مرکز فرهنگی- اسلامی به خوبی پیش می رود.
مجریان این طرح ابراز امیدواری کرده اند که ساخت مسجد تا پایان سال آینده میلادی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسجد 2 هزار و 641 مترمربع را پوشش داده و جایگزین کننده مسجد کنونی مسلمانان در کرواسی می باشد که در یک محل مسکونی خانوادگی واقع شده است.
عالم کرنکیس امام جماعت مسجد سیساک در این باره گفت: به علاوه مسجد، این مجتمع دارای یک سالن همایش، یک مرکز جوانان، یک رستوران و یک اتاق بازی کودکان، کلاس های درس، یک کتابخانه، آپارتمان ها، اتاق های میهمان و فضای دفتری نیز خواهد بود.
امام جماعت مسجد سیساک در ادامه افزود که اکثر اهداءکنندگان کمک های مالی برای ساخت این مسجد و مرکز اسلامی را غیرمسلمانان تشکیل می دهند.
این مرکز اسلامی فرهنگی در کرواسی قرار است 4 طبقه داشته باشد و غذاهای سنتی بوسنیایی حلال در رستوران آن که یک باغستان دارد سرو خواهند شد.
گفتنی است هم اکنون 2 هزار و 400 مسلمان در شهر سیساک سکونت دارند  و نزدیک به 4 هزار و 100 مسلمان در شهرستان سیساک- موسلاوینا در کرواسی زندگی می کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود