Web Analytics Made Easy - Statcounter

" مصوبه دولت است که باید برای مراجعات روسای‌جمهور سابق دفتری در نظر گرفته شود اما تاکنون هیچ پیشنهادی از طرف دولت به ما داده نشده و صحبتی هم صورت نگرفته است."


جواد امام -مدیرعامل بنیاد باران - در تشریح آخرین وضعیت دفتر سید محمد خاتمی و در واکنش به سخنان رییس دفتر رییس‌جمهور در خصوص وظیفه دولت برای اختصاص دفتر به رییس‌جمهورهای پیشین گفت: تاکنون هیچ پیشنهادی از طرف دولت به ما داده نشده و صحبتی هم صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آقای واعظی گفتند، آقای خاتمی تمایلی به حضور در نهاد ریاست جمهوری ندارند؛ طبیعی است که ایشان نمی‌خواهند دفتری در این مکان داشته باشند اما سوالی هم از ایشان در این رابطه نشده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: این مصوبه دولت است که باید برای مراجعات روسای‌جمهور سابق دفتری در نظر گرفته شود. امیدوارم در تایید فرمایشات رییس دفتر رییس‌جمهور اتفاقی در این خصوص حادث شود.

امام در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقال دفتر رییس‌جمهور پیشین هم گفت: ساختمان استقراری ما متعلق به دفتر نشر آثار حضرت امام بوده که باید آن را تخلیه و در اختیار این موسسه قرار می‌دادیم تا این موضوع بین موسسه و بنیاد مستضعفان حل شود که البته بنیاد راسا وارد عمل شده است.

وی ادامه داد: ما محل را تخلیه کرده و آماده جابجایی هستیم اما هنوز هیچ مکان دقیقی که برای جابجایی قطعی شده باشد، مشخص نشده است. / ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی بلومبرگ در گزارشی مدعی شد که خاویر میلی، رییس جمهور آرژانتین در اقدامی دیگر با هدف نمایش رویکرد افراطی‌اش که خود آن را «اره برقی» خوانده است، قصد دارد تا به منظور کاهش هزینه‌ها و کوچک کردن دولت، ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج کند!

بلومبرگ نوشته است که میلی در جریان سخنرانی خود در ۲۶ مارس، از این طرح پرده برداشت. او در این سخنرانی، به کاهش بودجه دولت‌های محلی و همچنین لغو بیش از ۲۰۰ هزار طرح رفاه اجتماعی اشاره کرد؛ طرح‌هایی که به گفته او، فاسد هستند.

به ادعای بلومبرگ، گرچه این تعدیل نیرو تنها بخش کوچکی از نیروی انسانی ۳.۵ میلیون نفری بخش دولتی آرژانتین را تشکیل می‌دهد اما انتظار می‌رود که اتحادیه‌های پرنفوذ کارگری به شدت با این طرح مخالفت کنند. همچنین، این طرح ممکن است درصد بالای رضایتمندی از وی را به شدت کاهش دهد.

یکی از اتحادیه‌های کارگری آرژانتین همزمان با سخنرامی میلی، اعتصاباتی را تدارک دیده بود. همچنین یک گزارش دولتی نیز بر کاهش چشمگیر حقوق کارگران بخش خصوصی از زمان روی کار آمدن میلی تاکید کرده است.

کد خبر 6063607

دیگر خبرها

  • رییس جمهور طرح انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را اجرا کند
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس با قالیباف دیدار کرد
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولت را اخراج می‌کند!
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  • رییس جمهور افراطی آرژانتین ۷۰ هزار کارمند دولتی را اخراج می‌کند!
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • خیرین شریکی راهبردی برای دولت هستند
  • ارائه لایحه پیشنهادی جدید در خصوص قانون کار | قول وزیر اقتصاد به کارگران صحت دارد؟