Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سهمیه وقف در اردبیل را پایین‌تر از حد نصاب در کشوری عنوان کرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا با برگزاری برنامه هایی چون همایش وقف علم و فناوری ، فرهنگ وقف را در جامعه ترویج دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حجت‌الاسلام احمد علی‌نسب بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین همایش وقف علم و فناوری  در اردبیل خبرداد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با رویکرد تولید و اشتغال دانش‌بنیان نخستین همایش وقف علم و فناوری همزمان با هفته وقف در اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای ترویج فرهنگ وقف در اردبیل همزمان با هفته وقف خبر داد و گفت: یکی از رویکردهای مهم در راستای ترویج وقف، ایجاد وقف جدید براساس نیازهای جامعه بوده که بر همین اساس تلاش و جدیت بر این است تا از این ظرفیت برای توسعه تولید و اشتغال دانش‌بنیان استفاده کنیم.

علی‌نسب با بیان اینکه این همایش در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار می شود، گفت: باید تلاش بر این باشد تا در کنار مسائل فرهنگی، در سایر حوزه‌ها نیز از ظرفیت وقف استفاده کنیم و به ویژه در بخش علم و فناوری نیز با سوق دادن وقف‌های جدید به این حوزه زمینه‌ساز توسعه اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی شویم.

 معاون فرهنگی  اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل سهمیه وقف در اردبیل را پایین‌تر از حد نصاب در مقایسه با سایر استان‌ها دانست و گفت: باید تلاش کنیم تا برای بهبود این وضعیت اقدامات فرهنگسازی را در اردبیل توسعه و گسترش دهیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد

در همایش دانشجویان و اساتید رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد قم که ۳۵۰ نفر از اساتید و دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند، کارشناسان و روانشناسان مطرح استان موضوعات نقش روانشناس در جامعه، اخلاق مداری در روانشناسی و معرفی آسیب‌ها و ظرفیت‌های این رشته در استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در استان قم هزار و ۸۰۰ دانشجو در رشته روانشناسی و مشاوره در دانشگاه آزاد  تحصیل می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • تولید کیت‌های استخراج DNA و RNA با قیمتی بسیار پایین‌تر از نمونه خارجی
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نخستین سمپوزیوم تکنولوژی درطراحی و بازطراحی برگزار شد