Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی دادستانی کل کشور، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به دستگیری افرادی که با به شهادت رساندن یک مامور پلیس ، قصد فراری دادن دو متهم مواد مخدر را داشتند ، اظهار کرد : صبح روز چهارشنبه هفته گذشته ، پلیس مواد مخدر 2 نفر را به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر و روانگردان دستگیر و به بازداشتگاه منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  بعدازظهر آن روز  ماموران پلیس این دو نفر را برای تفهیم اتهام به دادسرا اعزام می‌کنند و قاضی کشیک برای این افراد قرار تامین صادر می‌نماید ، زمانی که ماموران قصد تحویل این افراد به زندان را داشتند، روبروی پل زندان مرکزی اصفهان اکیپی سه نفره با خودروی سمند به قصد فراری دادن این متهمان به تیراندازی با اسلحه اقدام می کنند که در جربان این حادثه متاسفانه ستوان یکم محمود رفیعی به درجه رفیع شهادت نائل می شود.
این قاضی دیوان عالی کشور ادامه داد : این افراد که صورت خود را پوشانده بودند ، پس از تیراندازی به فراری دادن دو متهم اقدام و آن ها را سوار خودروی سمند  می کنند و از صحنه می‌گریزند.

اصفهانی تصریح کرد: با صدور دستورات قضایی ، اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و جرایم جنایی آگاهی به تعقیب متهمان اقدام کردند و در نهایت با تلاش های صورت گرفته ، هر 5 متهم پس از چند ساعت دستگیر می شوند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان تصریح کرد: افرادی که با همکاری این متهمان ، به مخفی کردن ادله جرم و اموال سرقت رفته نیز اقدام کرده بودند ، دستگیر شدند.

انتهای پیام/م

دستگیری عاملان به شهادت رساندن یک مامور پلیس  به هنگام فراری دادن 2 متهم مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه