Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در جریان وقوع یکسری انفجار در نزدیکی هتلی معروف در موگادیشو، پایتخت سومالی دست کم ۲۰ تن کشته و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

عبدالهی احمد، یکی از مقام های امنیتی سومالی گفت: اطلاعاتی مبنی بر کشته شدن حدود ۲۰ تن در این حملات و زخمی شدن بیش از ۴۰ تن داریم. بسیاری از قربانیان از غیرنظامیانی بودند که در زمان وقوع این حملات در محل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش خبرنگار فرانسه، دو خودرو حامل مواد منفجره با فاصله‌ای کوتاه از یکدیگر در محل منفجر شدند و سومین انفجار نیز در همان منطقه و ظاهرا توسط یک عامل انتحاری رخ داد.

این سه انفجار در نزدیکی هتل صحافی و اداره تحقیقات جنایی پلیس Police موگادیشو رخ داد.

یکی از مقام های امنیتی موگادیشو گفت: هدف این حمله هتل مذکور بود و مهاجمان با خودرو بمب‌گذاری شده اقدام به این حمله کردند. تمامی مهاجمان الشباب خارج از هتل کشته شدند.

شاهدان می گویند که سومین انفجار توسط عامل انتحاری صورت گرفت که به خود کمربند انتحاری بسته بود و این انفجار در مقابل در ورودی این هتل رخ داد.

گروه شبه نظامی الشباب مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است.

این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد: اعضای مسلح این گروه حمله‌ای را علیه هتل صحافی در موگادیشو انجام دادند که مقام های ارشد دولت سومالی در آن اقامت داشتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

منبع: ایسنا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری قاتل قهرمان پرورش اندام با شلیک 4 گلوله / در شهرکرد رخ داد +عکس مقتول زن آبادانی با دست و پای بسته در مغازه اش پیدا شد! / 2 جوان هیکلی با زهره چه کردند؟! خراب شدن اتوبوس بازیکنان کاشیما در مسیر استادیوم آزادی!+عکس تجاوز مرد زن نما به 4 مرد هوسباز !+عکس آتش زدن کفتارمادر و 2 توله اش در مشهد + عکس دلخراش از اجساد سوخته دستور بن سلمان برای طلاق گرفتن بازیگر سعودی از همسر مشهورش! + عکس زمان واریز یارانه آبان 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا لیست لو رفته از زنان زندانی استان فارس که فاجعه است! + سند سپیده من را نزد شوهرم بی آبرو کرد و من هم او را ! / ما رازهای ناگفته همدیگر را می دانستیم ! اولین عکس بدون چادر آزاده نامداری در ایران! + جزییات خودسوزی وحشتناک دختر 22 ساله در کازرون / نامزدش چه نقشی داشت بتول 23 ساله و نازنین زهرا 18 ماهه در مشهد سلاخی شدند+ عکس قاتل و جزئیات عکس / این دزد از ترس زنش شب ها در خانه می ماند +جزئیات شهاب حسینی و پسرش همبازی شدند + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها ارز و سکه جنایی پلیس Police اخبار حوادث پایتخت سومالی انفجار زخمی کشته عکس فیلم ایران جوان روزنامه زن خودرو مادر اینستاگرام شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود. 

وی ادامه داد: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • چهره‌هایی که نمی‌دانستید صداپیشگی هم کرده اند
  • ستاره پرتغالی الاتحاد در لیست سیاه لیگ عربستان!
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!