Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - وزیر ورزش و جوانان گفت: آمادگی برگزاری دوستانه با تیم ملی ژاپن را داریم ، سه میلیون متقاضی خرید بازی پرسپولیس و کاشیما بودند. 

به گزارش وبسایت نود، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان در دیدار و گفت و گو با سفیر ژاپن با اشاره به روابط خوب و تاریخی دو کشور گفت : برای حضور قدرتمند و کسب نتیجه تاریخی کاروان ایران در بازی‌های توکیو برنامه ریزی مفصلی داریم و می‌توانیم از تجربیات کشور ژاپن و بخصوص برگزاری اردوهای مشترک تیم‌های بانوان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلطانی فر خطاب به به رئیس باشگاه کاشیما گفت:  برای دیدار امروز پرسپولیس و کاشیما سه میلیون نفر درخواست بلیت داشتند و ثانیه‌ای هشت نفر خرید کردند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم و به سهم خودم مایلم پرسپولیس قهرمان شود.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی مسعود سلطانی فر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آزادی که با صندلی‌گذاری طبقه دوم مدتهاست با عنوان استادیوم صد هزار نفری وداع کرده، باید حدود 78 هزار صندلی صندلی در خود داشته باشد اما با تخریب بخشی از ورزشگاه و ناتوانی در ساخت دوباره آن، تنها 45 هزار صندلی را روی خود می‌بیند.

به همین دلیل هواداران پرسپولیس با مانعی جدی برای پر کردن ورزشگاه مواجه بودند و مسئولان این باشگاه نیز تنها توانستند ظرفیت فروش بلیت تا همین حد را به دست بیاورند. اما بسیاری از تماشاگران این تیم با هجوم به استادیوم توانستند بدون بلیت وارد ورزشگاه شوند و به صورت فشرده و متراکم روی سکوهای استادیوم آزادی بنشینند.

بر اساس تخمین خبرنگاران حاضر در استادیوم آزادی چیزی حدود 55 تا 60 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند که این عدد دو برابر تعداد تماشاگری است که در بازی همزمان دیدار تیمهای تراکتور و استقلال را از نزدیک تماشا کردند.

باتوجه به برگزاری همزمان این دو بازی در تهران و تبریز، هواداران پرسپولیس که در سالهای گذشته با ممنوعیت‌های مختلف امکان حضور تمام و کمال در ورزشگاه خانگی تیمشان را نداشتند، یک بار دیگر خود را به عنوان پرتماشاگرترین تیم فوتبال ایران در یک روز حساس ثابت کنند. البته شاید اگر استقلال با سپاهان در این ورزشگاه بازی داشت هم، این تعداد تماشاگر به ورزشگاه آزادی می‌آمد.

البته فراموش نکنید که باشگاه پرسپولیس با برچسب 300 هزار تومانی روی قسمت روبروی جایگاه گرانترین بلیت فوتبال ایران را به خود اختصاص داده اما در عین حال هواداران این تیم نیز سریعتر از همه جای ورزشگاه، بلیت این قسمت را خریداری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید