Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@19:18:43 GMT

درفشی پور برنز جهانی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۵۹۹۰۸

به گزارش پارس نیوز، 

 بیست و چهارمین دوره مسابقات جهانی کاراته از صبح روز سه شنبه هفته گذشته به میزبانی شهر مادرید و با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» آغاز شده است. 

هامون در دیدار رده بندی موفق شد رائول کوئروا از اسپانیا را 6 بر صفر شکست دهد و اولین مدال برنز جهانی خود را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هامون درفشی پور پس از استراحت در دور اول، دور دوم مقابل ریان اونیل از کانادا 1 بر صفر پیروز شد. مقابل آلبرتو گالوز از پاناما پس از تساوی صفر بر صفر با رای داوران در هانتی برنده شد. در سومین دیدار هم مقابل دیوید کوهن آلمانی به تساوی صفر صفر رسید و با رای داوران برنده تاتامی شد.

هامون در مبارزه چهارم خود 2 بر یک رافیض حسنوف آذربایجانی را شکست داد. او در نیمه نهایی 2 بر صفر مقابل استیون داکوستا فرانسوی دارنده عنوان سومی جهان شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت.

لازم به یادآوری است، امروز در فینال مسابقات جهانی بهمن عسگری در وزن 75-کیلوگرم به مدال طلا دست یافت، سجاد گنج زاده در وزن 84- کیلوگرم به مدال نقره دست یافت، ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84- کیلوگرم تیم ملی کشورمان به مدال برنز دست یافت. هامون درفشی پور هم به عنوان آخرین کاراته‌کای کشورمان در بخش انفرادی با شکست نماینده اسپانیا به مدال برنز رسید.

با این حساب شاگردان هروی موفق به کسب با کسب 4 مدال طلا، نقره و برنز به کار خود پایان دادند.

در بخش بانوان نیز تنها سارا بهمنیار نماینده وزن 50- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان با پیروزی مقابل حریف روس صاحب مدال برنز جهان شد.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسپانیا کانادا نیمه نهایی جهان جدول وزن مدال طلا تیم ملی تیم ملی جدول کانادا مدال طلا نیمه نهایی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۵۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های کشتی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در سطح جهانی در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است که برای کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌رود.

نتایج قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با روبرتی دینگاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد.

اسپنسر لی نماینده آمریکا در گروه سرلک حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال و نفر برتر بین نفرات سوم مشترک مجموعا ۳ نفر سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!