Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران توجه به معیشت کارکنان را یکی از اولویت های این معاونت ذکر کرد و گفت: راهکارهای حمایتی از کارکنان شهرداری پایتخت در دستور کار قرار دارد و بزودی اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم شیخ روز شنبه در نشست راهکارهای حفظ و انگیزش کارکنان در شرایط دشوار اقتصادی افزود: نوسانات ارزی ماه های اخیر تاثیر قابل ملاحظه ای بر روی قدرت خرید کارکنان داشته و در همین زمینه اجرای مجموعه اقداماتی به منظور حمایت از کارکنان با خط درآمدی مشخص برای حفظ قدرت خرید در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزایش حق جذب، حقوق و دستمزد، تسریع در ارائه تسهیلات بانکی به کارمندان و کمک های غیر نقدی را از جمله این اقدامات برشمرد.
مدیرکل آموزش معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران نیز گفت: بیش از ٦٠ درصد نسبت به سال گذشته در پرداخت های انگیزشی افزایش داشته ایم.
سید مرتضی میرپور افزود: در بخش حقوق و دستمزد کارکنان هیچ خللی نداشته ایم و در شرایط بد اقتصادی حقوق کارکنان حتی زودتر از موعد نیز پرداخت شده است.
علیرضا محجوب نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری ، پردیس و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی نیز خواهان افزایش حقوق و دستمزد با توجه به شرایط موجود اقتصادی شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت موظف است تکالیف خود در قبال کارمندان را انجام دهد.
سلمان خدادادی افزود: عدالت در پرداخت حقوق باید محقق شود.
وی با بیان اینکه در ایران 18صندوق بازنشستگی داریم گفت: تمام این صندوق ها به غیر از یکی ورشکسته هستند و دولت حقوق بازنشستگان را پرداخت می کند.
تهرام/3225//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهكارهاي حمايتي شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با طرح ترافیک خبرنگاری اظهار کرد: ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد. خبرنگاران از درگاه یا اپلیکیشن شهرزاد می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه و اقدام کنند. بعد از پایان ثبت‌نام‌ها جمع‌بندی صورت می‌گیرد و در مورد تعداد سهمیه‌ها اقدام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: جزئیات تغییرات جدید محدوده طرح ترافیک در تهران

سخنگوی شهرداری تهران، افزود: تا زمان تصمیم‌گیری نهایی درباره طرح‌های جدید و ابلاغ آنها، طرح ترافیک قبلی ادامه خواهد داشت.

محمدخانی با بیان اینکه اولویت شهرداری تهران ارائه خدمات در بستر جدید سامانه شهرزاد است، تصریح کرد: یکی از ویژگی این سامانه این است که از طریق سامانه شهرزاد در همه گوشی‌های هوشمند این دسترسی وجود دارد و ثبت‌نام در این سامانه مسیر ساده‌تری پیدا کرده است.

وی ادامه داد: اگر کسی هم در سامانه «تهران من» ثبت‌نام کرده باشد به سامانه شهرزاد منتقل می‌شود. تعامل ما با خبرنگاران در موضوع طرح ترافیک خبرنگاری از طریق سامانه شهرزاد است.

سخنگوی شهرداری تهران در مورد احتمال افزایش اعتبار کارت بلیت مترو خبرنگاران نیز گفت: کارگروهی از سوی شورای شهر تهران در این خصوص تشکیل شده و در این خصوص باید تصمیم بگیرد، پیشنهاد ما افزایش این مبلغ است. امیدواریم که این عدد با نظر کارگروه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227350 برچسب‌ها شهرداری تهران

دیگر خبرها

  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • کشاورزان راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار قرار دهند
  • ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شد
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد/ یک روایت جدید درباره دستمزد ۱۴۰۳ کارگران
  • دستور شهرداری به بوستان‌ها درباره سفید بالک‌ها
  • طرح سئوال از وزیر کار در خصوص دستمزد کارگران کلید خورد
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در خوزستان در دستور کار قرار دارد
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح