Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، بر فراهم کردن تمهیدات لازم و تهیه زیرساخت ها جهت برگزاری مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن یوسفی»، در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی که در دزفول برگزار شد، به سوابق خوب شهرستان دزفول در برگزاری مسابقات قرآنی در سطح استان اشاره کرد و گفت: مرحله کشوری جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی بناست امسال به میزبانی استان خوزستان و در شهرک شهید منتظری شهرستان دزفول برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد خوزستان، تصریح کرد: این جشنواره در رشته های اذان، قرائت و حفظ قرآن و با حضور برگزیدگان مسابقات استانی از سراسر کشور برگزار می شود.

 

وی بر ضرورت فراهم کردن تمهیدات لازم و تهیه زیرساخت ها از قبیل سالن های برگزاری اسکان، امور رفاهی، و تبلیغات محیطی و انعکاس مسابقات از طریق رسانه ها، ایجاد فضای قرآنی منطقه تاکید کرد.

 

در ادامه، عباس پاپی زاده، از پیگیری و پیشنهاد میزبانی شهرستان دزفول جهت برگزاری مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در بخش روستایی به مرکزیت شهرک شهید منتظری تقدیر کرد.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، بر بهره مندی شهرستان دزفول از حضور چهره های قرآنی در قالب محافل قرآنی در نقاط مختلف شهرها و روستاهای اطراف تاکید کرد و ادامه داد: لازم است برای برگزاری این رویداد بزرگ قرآنی همه امکانات بسیج شوند.

 

همچنین فریدون غلامی، رئیس شورای اسلامی شهرک شهید منتظری دزفول، به گوشه ای از سوابق برگزاری مسابقات و مراسمات بزرگ قرآنی در این منطقه اشاره کرد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: آمریکا راهپیمایی 13 آبان 13 آبان محمد جواد ظریف تحریم 28 صفر عکس نگاشت دونالد ترامپ مناطق زلزله زده مددجویان کمیته امداد جشنواره مدهامتان روستایی خوزستان کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»