Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@22:58:36 GMT

تکنیک های پوست کندن تخم مرغ، پیاز و سیر

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۰۴۶۶

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 پوست کندن پیاز ، سیر و تخم مرغ کاری زمان‌بر و حتی حوصله سر بر است. اما اگر فوت و فن و تکنیک‌های پوست گیری را بلد باشید به سادگی و با سرعت می‌توانید این کار را انجام دهید. در این ویدیو این تکنیک ها را فرا می‌گیرید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: ته چین پوست پوست کندن ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۰۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی

زی‌سان: یک ظهر گرم تابستان که حوصله آشپزی ندارید و می‌خواهید یک غذای خوشمزه، کم‌هزینه و بی‌دردسر برای ناهار داشته باشید، شوید واویشکا یک گزینه مناسب برای شماست. این خوراک خوشمزه گیلانی را می‌توانید با نان، کته یا چلو سفید میل کنید. پس اگر دوست دارید یک غذای سریع و خوشمزه طبخ کنید؛ شوید واویشکا را امتحان کنید. در ادامه با زی‌سان همراه شوید تا بهترین دستور پخت این غذای گیلانی را بیاموزید.

آنچه در ادامه خواهید آموخت:

مواد لازم واویشکا شوید طرز پخت واویشکا شوید

اگر به دنبال یک غذای مجلسی و آسان هستید، طرز پخت مرغ شکم پُر به روش گیلانی را بخوانید.

طرز پخت شوید واویشکا

مرحله اول: اگر از سینه مرغ تازه استفاده می‌کنید، سینه مرغ را مکعبی برش دهید و درون یک ظرف مناسب بریزید سپس به آن کمی نمک، زردچوبه، آب لیمو ترش و زعفران اضافه کنید. روی ظرف درپوش بگذارید و اجازه دهید چند دقیقه مرغ مزه‌دار شود. اما اگر از سینه مرغ یخ‌زده استفاده می‌کنید، باید آن را به همراه ۱ عدد پیاز، کمی زردچوبه، نمک و فلفل آب‌پز کنید سپس مکعبی برش دهید.

مرحله دوم: پیاز‌های دستور را ریز خُرد کنید و درون یک تابه مناسب با کمی روغن تفت دهید تا پیاز‌ها سبک و سرخ شوند. سیر را نیز پوره کنید و به پیاز‌های سرخ شده اضافه کنید.

*نکته: سیر نباید زیاد تفت بخورد؛ زیرا عطر و طعمش را از دست می‌دهد.

مرحله سوم: سینه مرغ را که مکعبی خُرد کرده بودید به تابه حاوی پیاز سرخ شده و سیر اضافه کنید، کمی تفت دهید تا مرغ سرخ شود سپس به آن زردچوبه، نمک و فلفل اضافه کنید و مجدد کمی تفت دهید تا عطر ادویه‌ها آزاد شود.

مرحله چهارم: به گزارش زی‌سان، حدود ۱ پیمانه آب جوش به تابه اضافه کنید و اجازه دهید تا خوراک جا بیوفتد و آب اضافی آن تبخیر شود. وقتی خوراک شما جا افتاد شوید تازه یا خشک را به تابه اضافه کنید و هم بزنید.

بیشتر بخوانید غذای چهارشنبه سوری: خورش شش‌انداز گیلانی!

*نکته: اگر می‌خواهید عطر و بوی واویشکا در فضا پخش شود؛ از شوید خشک استفاده کنید.

مرحله پنجم: وقتی خوراک غلیظ‌تر شد تخم مرغ‌ها را به آن اضافه کنید. تعداد تخم مرغ‌ها سلیقه‌ای است. تخم مرغ‌ها را در تابه بشکنید و درب تابه را بگذارید، صبر کنید تا تخم مرغ‌ها پخته شوند. در آخر آب لیمو ترش تازه به واویشکا شوید اضافه کنید و نوش جان کنید.

 

*طرز پخت: زهرا راستین

tags # غذای محلی ، غذا با مرغ سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • تکنیک کاربردی تعمیر پارگی شلوار جین (فیلم)
  • اسرائیل با کندن چاله و تلنبار خاک بر آبروی رفته اش سرپوش می گذارد + عکس
  • طرز تهیه شوید واویشکا با مرغ، غذای آسان و خوشمزه گیلانی
  • کشف ۴۷ تن پیاز قاچاق در دشت آزادگان
  • ماهی را این‌گونه درست کنید تا همه عاشقش شوند؛ حتی آن‌ها که از ماهی بدشان می‌آید!
  • تکنیک استثنایی و ناب زین الدین زیدان مقابل پرتغال در یورو 2000 (نوستالژی) / فیلم
  • تکنیک جالب یک شتر برای بالا رفتن از تپه شنی (فیلم)