Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@00:19:56 GMT

دادستان تهران: 10 سال حبس برای یک قاضی متخلف

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۰۷۳۲

دادستان عمومی و انقلاب تهران از حکم ده سال حبس برای حجت الله یازرلو قاضی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه نشست با مسئولان اتاق تعاون و برخی اتحادیه ها در جمع خبرنگاران افزود : این حکم از چند روز پیش اجرا شده و اتهام این قاضی دریافت رشوه بوده است.

نشست دادستان عمومی و انقلاب تهران با رئیس اتاق تعاون ایران و برخی مسئولان اتحادیه‌ها به میزبانی دادستانی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه علاوه بر بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، برخی روسای اتحادیه‌ها از جمله اتحادیه مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار، اتحادیه صنایع دستی و گردشگری و برخی اتحادیه‌های مرتبط با حوزه مسکن حضور داشتند.

در این نشست مسئولان اتحادیه در خصوص مسائل مالیات و بیمه نکاتی مطرح کردند و خواستار رسیدگی دادستانی تهران شدند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران در پایان نشست ارتباط میان اتاق تعاون و تعاونی‌ها با دادستانی را دو سویه خواند و گفت:: مشکلات با ارتباط دو سویه قابل حل
است.

عباس جعفری دولت آبادی با اشاره به اینکه امروز ایران درگیر جنگ بزرگ اقتصادی و طراحی شده آمریکاست، گفت: این‌ها شعار نیست و آمریکائی‌ها اکنون تحلیل می‌کنند که انقلاب اسلامی را در حوزه اقتصادی می‌توانند شکست بدهند و در این زمینه متمرکز شده اند و می‌خواهند مردم را در این حوزه خسته کنند.

وی گفت:: در این بخش هر خدمتی که بخش خصوصی و دیگر دستگاه‌ها بتوانند انجام دهند تا نظام اسلامی مصون بماند بزرگترین خدمت است و دشمن به دنبال این است که بخش‌های مختلف را به تعطیلی بکشاند و کارآمدی نظام را زیر سوال ببرد.

وی از همه مسئولان اصناف خواست نگاه عمیق تری در خصوص مسائلی که آمریکا برای ما در نظر گرفته است، داشته باشند و افزود: امروز تعطیل شدن تولید و ایجاد خلل در توزیع کالا‌های اساسی یکی از خطراتی است که طرح‌های دشمن را عملی می‌کند.

جعفری دولت آبادی گفت: ما در بحث رسیدگی به مشکلات اتحادیه‌ها و اصناف قرار نیست جای دولت و بانک قرار گیریم و فقط در آنچه به حوزه ما بر می‌گردد، آماده همکاری هستیم.

دادستان تهران گفت: در حوزه پیشگیری هم هر جا که ورود ما از اخلال در تولید و توزیع جلوگیری کند نقش پیشگیری کننده دارد و مهم‌ترین هدف ما حمایت از سرمایه گذاری مشروع است.

وی گفت: بر اساس آیین نامه قوه قضائیه در قالب موضوع اقتصاد مقاومتی شورا‌های استانی تشکیل شده است که هر کجا مشکلاتی برای تولید و مراکز تولیدی رخ دهد کمیته‌های استانی کمک می‌کند نه اینکه دستگاه قضایی بخواهد در وظایف دولت ورود و دخالت کند.

دادستان تهران گفت:در جلسه امروز از بی توجهی دستگاه قضایی به بخش‌های داوری انتقاد شد که از نظر من در جا‌هایی که داوری تنها راه حل است ابتدا باید به داوری‌ها مراجعه شود و سپس به سیستم قضایی، و این روند موجب خلوت شدن مراجع قضایی می‌شود.

وی گفت: بخش تعاون خصوصی هم باید مکمل بخش دولتی باشد و ما در عین حال که با جریان‌های فساد مبارزه می‌کنیم حامی بخش تعاون هم هستیم و قطعا اگر دستگاه قضایی با اخلال گران جاده‌ای برخورد نمی‌کرد باری جابجا نمی‌شد.

وی گفت: قطعا دادستانی و قوه قضائیه برای حمایت از حقوق عمومی بدون دخالت در وظایف ذاتی دولت ورود می‌کند و هر جا که قوه قضائیه ببیند مصالح مردم در خطر است ورود می‌کند و ما در برخورد با محتکران و اخلال گران جاده‌ای بر همین مبنا ورود کردیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد

به گزارش خبرآنلاین «مرکز تخصصی دولت فدرال سوئیس در امور سیاست اقتصادی» (SECO) روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور پس از لغو تحریم های اتحادیه اروپا علیه برخی افراد در روسیه و روشن شدن منشا مالی آنها، دارایی‌های مسکو به ارزش ۲۹۰ میلیون فرانک سوئیس را در سال ۲۰۲۳ آزاد کرد.

این خبرگزاری اعلام کرد: پس از این اقدام دولت سوئیس، مجموع دارایی های مسدود شده روسیه در این کشور به ۱۵۰ میلیون فرانک سوئیس (حدود ۱۶۵ میلیون دلار) کاهش یافته است.

به گزارش ایرنا، مقام‌های روسیه پیش از این اعلام کرده بودند که تاکنون ۲۸۰ میلیارد دلار از دارایی های مسکو در خارج از این کشور مسدود شده است.

بر اساس گزارش یادشده، پنج تا ۶ میلیارد دلار از این دارایی‌ها در آمریکا و نزدیک به ۲۲۴ میلیارد دلار آن در اتحادیه اروپا مسدود شده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898663

دیگر خبرها

  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • خط و نشان شبانه دادستان گرگان برای ویلاسازان توسکستان/ مدیران متخلف احضار می‌شوند
  • سوئیس بخش بزرگی از دارایی‌های مسدود شده روسیه را آزاد کرد
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف