Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@18:18:11 GMT

میشل اوباما: هرگز ترامپ را نمی‌بخشم

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۴۶۰۹۹۱

به گزارش ایرنا، خبرگزاری فرانسه نوشت؛ میشل اوباما ۵۴ ساله همچنین در این کتاب که روز سه شنبه منتشر می‌شود، نوشته است: از اینکه بسیاری از بانوان آمریکایی ترامپ زن ستیز را بر هیلاری کلینتون نامزد دمکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ترجیح داده اند، در شگفت هستم.

'شدن' که بخش‌هایی از آن توسط شبکه 'ای بی سی نیوز' و روزنامه واشنگتن پست منتشر شده، از کتاب‌هایی درباره صحنه سیاسی ایالات متحده است که بسیاری در سال‌های اخیر به شدت در انتظار انتشار آن بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بلافاصله با حمله به باراک اوباما سلف خود، به نوشته‌های همسرش در این کتاب پاسخ داد و پیش از آغاز سفرش به پاریس در برابر خبرنگاران در کاخ سفید مدعی شد که میشل برای نوشتن این کتاب پول زیادی دریافت کرده است تا جنجال ایجاد کند.
ترامپ همچنین گفت: من نیز هیچ گاه وی (باراک اوباما) را به علت برخوردش با ارتش آمریکا که با تامین نکردن بودجه مناسب برای آن موجب ناامن شدن این کشور شد، نمی‌بخشم.
میشل در این کتاب پا را از صحنه سیاسی فراتر گذاشته و به مسائل کاملا شخصی از سقط جنین خود تا استفاده از لقاح مصنوعی برای باردار شدن دخترانش مالیا و ساشا پرداخته که اکنون به ترتیب ۲۰ و ۱۷ سال دارند. باراک و میشل اوباما که پس از پیروزی ترامپ در انتخابات برای مدتی از صحنه ناپدید شده بودند، در آستانه آغاز مبارزات نامزد‌ها برای انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا، به منظور تبلیغ به نفع حزب دمکرات دوباره فعالانه کارزار خود را آغاز کرده اند.
میشل در سفر دوره‌ای برای معرفی کتاب خود که از شیکاگو شروع می‌شود، به نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، بوستون و چند شهر دیگر ایالات متحده سفر خواهد کرد.
نوشته‌های میشل اوباما در این کتاب، برخی پیش بینی‌ها یا امیدواری‌ها را درباره بازگشت احتمالی وی به دنیای سیاست تا سال ۲۰۲۰ دور از ذهن و بعید می‌نمایاند.
وی در این باره نوشته است: من هیچ گاه به سیاست علاقه‌ای نداشته ام و تجریه ۱۰ سال گذشته ام نیز تغییر اندکی در این ذهنیت من ایجاد کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار

سیناپس فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی بدن»، فیلمنامه نویسی برای سریال در ایران و فیلمنامه کامل «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان، از جمله مطالب منتشر شده در دویست و پنجاه و پنجمین شماره ماهنامه فیلمنامه نویسی فیلم‌نگار ویژه اردیبهشت ۱۴۰۳ هستند که در ۱۱۶ صفحه تقدیم علاقه‌مندان سینما و فیلمنامه نویسی شده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ابتدای بخش سینمای ایران سیناپس فیلم‌های «تمساح خونی»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» و «بی بدن» را می‌خوانیم و سپس نقد و تحلیل‌هایی که نویسندگان مجله درباره این آثار نوشته‌اند. گفتگو با حسین تراب نژاد، یکی از فیلمنامه نویسان «آپاراتچی» و گفتگو با علی ثقفی، نویسنده و کارگردان «پرویزخان» از دیگر مطالب این بخش هستند.

پرونده موضوعی این شماره به فیلمنامه نویسی برای سریال در ایران اختصاص دارد که شامل مطالب خواندنی و متنوعی است از جمله: نگاهی به سریال‌های شبکه نمایش خانگی در ایران؛ آنچه در سریال نویسی ایران مورد توجه نیست، بررسی گونه‌های درام کارآگاهی در سریال‌های بعد از انقلاب، وضعیت فیلمنامه نویسی در سریال‌های شبکه نمایش خانگی، معضلات سریال سازی از منظر متن، زیرمتن و فرامتن، گفت‌وگوی جمعی پیرامون فیلمنامه نویسی برای سریال در ایران و....

بخش سینمای جهان با سیناپس روی علف‌های خشک، داستان آمریکایی و فراری آغاز می‌شود و با نقد و گفتگو‌هایی با خالقان این آثار ادامه می‌یابد.

مطالعه تطبیقی کتاب و فیلمنامه «مورد عجیب بنجامین باتن» و چطور خواننده را مجذوب فیلمنامه می‌کنید؟ عناوین صفحات «سینما ادبیات» و «تجربه‌های پراکنده» می‌باشند.

فیلمنامه کامل این شماره به «یادآوری» نوشته کریستوفر نولان اختصاص دارد که توسط حمید گرشاسبی به فارسی برگردانده شده است. نقدی بر این فیلمنامه، مطالب پایانی این شماره است.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری