Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا ساده نیست که شرایط را عادی کرده و برگردانیم اما انتظار دارم این بازی انگیزه مضاعفی را در بازیکنانم ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت‌هایی انجام داد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*به بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند، خسته نباشید می‌گویم و افتخار می‌کنم که تلاش و انرژی خودشان را در زمین گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها برای من برنده هستند. خوشحالم و به فضای حاکم بر ورزشگاه آزادی افتخار می‌کنم.

*به تیم کاشیما بابت قهرمانی تبریک می‌گویم و امروز هم دیدید که بازیکنانی داشتند که می‌توانستند به هر سمتی بچرخند. یک بار دیگر می‌گویم به هواداران‌مان افتخار می‌کنم، چون در تاریخ آسیا، فینال هرگز در چنین فضایی برگزار نشده بود.

*بعد از باخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا، ساده نیست که شرایط را عادی کرده و برگردانیم، اما انتظار دارم این بازی انگیزه و تلاش مضاعفی را در بازیکنانم ایجاد کند. متأسفانه محمد انصاری آسیب دید و معاینات اولیه نشان می‌دهد که مصدومیت خیلی ساده‌ای ندارد.

*همین الان بعضی از بازیکنان‌مان تعداد بازی‌های‌شان در لیگ قهرمانان بیشتر از تعداد بازی‌های‌شان در لیگ داخلی‌مان است و طبیعی است به خاطر تجربه کم‌شان باید به سرعت خودشان را با قوی‌ترین مسابقات در سطح آسیا تطبیق دهند. 

*در بازی‌های بین‌المللی‌مان یک بازی هجومی واقعی را ارائه دادیم و طبیعی است که سخت باشد 90 دقیقه هجومی بازی کنیم و این را به بهترین وجه در بازی اول‌مان با کاشیما آنتلرز می‌توانستیم، ببینیم. به‌هرحال هیچ گله‌ای از بازیکنانم نمی‌توانم داشته باشم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ کاشیما آنتلرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۴۶۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی‌ها یک بر یک شدند و باید یکبار دیگر مقابل هم به میدان بروند.

دیدار سوم فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در بیروت لبنان برگزار و قهرمان مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی